Tekniikkakeskustelut > Sähkölaitteet

Halpis agregaatin käyttö

<< < (12/13) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 27.12.2013     kello on 11:49 ---Oletko löytänyt jonkun laitteen, joka ei syö kanttiaaltoa?

--- Lainaus päättyy ---
Olikos se nyt mikroaaltouuni sellainen?
Mulla oli kokeilussa mikroaaltouuni, mutta se surisi hiukka enemmän ja teho oli vain puolet verkkovirrasta.
Olisko se sitten siniaalto invertteristä parantunut? Sitä en sitten tiedä.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 27.12.2013     kello on 13:27 ---Olikos se nyt mikroaaltouuni sellainen?
Mulla oli kokeilussa mikroaaltouuni, mutta se surisi hiukka enemmän ja teho oli vain puolet verkkovirrasta.
Olisko se sitten siniaalto invertteristä parantunut? Sitä en sitten tiedä.

--- Lainaus päättyy ---

Mikrot on kranttuja verkkovirrallekin, Jos jännä tippuu hiukan, tehot menee samantien.

perho-ukko:
 Migroaalto uunissa ei ole verkkolaite yksikköä,joka suodattaisi (kantit)virrasta,kuten yleensä kaikissa muissa laitteissa on,joten magnetroni ei toimi täydellä teholla,sama koskee myös joitakin agreja,nämä kun hyväksyy,mainio laite tuo intikka !

Rölli:
Minkälainen halpis agregaatti ei tuota sini aaltoa? jos sähkö tulee suoraan pyörivästä laitteesta niin mun mielestä siitä ei muuta saa ulos.. sitt jos siihe sotketaan hienompaa elektroniikkaa ni silloin voi tulla mitä vaan, mutta eihä nuis halois vehkeiss oo semmosii hienouksia...

solifer 500:
Osimoilleen näin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View