Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Piuha auton ja vaunun välissä

<< < (5/11) > >>

88k5:
About 10 vuotta sitten vaihdoin -89 Kafiin 13nap Jägerin. Kafissa oli vakiona pakkivalot, takasumari, lataus.. Liitäntäpistokkeita oli alkujaan 7 ja 4 napainen (tällä nämä lisäherkut) - omilla kaapeleillaan. Kuitenkaan en kaapeleita vaihtanut vaan laitoin molemmat yhteen vulkanoituna Jägeriin  8)

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: ose - 12.03.2011     kello on 13:51 ---On olemassa myös 13 napainen West-systeemi. On yhteensopiva molempiin suuntiin vanhan 7-napaisen kanssa. Siis autossa voi olla joko vanha 7-napainen ja vaunussa 13- napainen tai toisinpäin autossa 13-napainen West johon käy ilman adapteria vanha 7 -napainen kärryn pistoke. On todella kätevä kun ei tarvitse mitään adaptereita.

--- Lainaus päättyy ---

Ihmettelen, että tuota ei käytetä enempää, jotenkin jäänyt varjoon.

ose:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 12.03.2011     kello on 17:24 ---Ihmettelen, että tuota ei käytetä enempää, jotenkin jäänyt varjoon.

--- Lainaus päättyy ---
Mulla on, ei tarvii lainata, ei vetoautoa eikä vaunua kun näyttää pistokkeen kaverille ;) Silti se sopi molempiin suuntiin yhteen vanhan kanssa ;D

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: ose - 12.03.2011     kello on 18:40 ---Mulla on, ei tarvii lainata, ei vetoautoa eikä vaunua kun näyttää pistokkeen kaverille ;) Silti se sopi molempiin suuntiin yhteen vanhan kanssa ;D

--- Lainaus päättyy ---

Fiksu mies. ;)

vesako:
Kaivanpa tämän vanhan aiheen esille.

Mulla on autossa 13 napainen rasia ja vaunussa 7
napanen pistoke. Välissä adapteri.

Kurkkasin tuossa alkukesästä vaunun pistokkeen
sisälle ja oli sininen johto kiinni nastassa 2.

No niinhän sen pitääkin, mutta kun sen irroitin niin
eivät toimineet vaunun parkit enää sen jälkeen.

Miten se voi niin olla.???

Toimiihan nuo ihan hyvin mutta tuo sinisen johdon
vaikutus oli outo.

Juu, nyt vasta menen ja haen Pirkan. ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View