Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Piuha auton ja vaunun välissä

<< < (4/11) > >>

Rölli:
Ei kait sille piuhalle ole varsinaista nimeä... sun tapauksessa osta sopiva pistoke nikä käy autoosi ja sitten Draka AJMY 8x1.5+5x2.5 kaapelia tarvittava määrä ja tee kytkennät sinne mihin se alkuperäinen seiten napanen on liitetty vaunuss... siell vaunun piuhoiss saattaa piillä jossain se maaginen diodi mikä saa jääkapin kylmenemään kun kaapeli on kytketty oikein eikä adapterilla kuten tähän asti....

Dorotea:
On siinä melkomoinen puhdetyö, jos meinaa vaunuun vaihtaa koko johdotuksen, vai olenko taas ymmärtänyt väärin. ???

Jos oikein, niin autossa on nyt 13-napainen rasia ja vaunussa 7-napainen.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: moon - 12.03.2011     kello on 13:18 ---Huoh... mää kysyin sen piuhan nimeä ja tuloksena on taas vääntö asian vierestä. Vaunuun vaihtuu 13 napainen, pääsee eroon siitä adapterista. Oli siitä sitten hyötyä tai ei.

--- Lainaus päättyy ---

Onneksi se oikea vastaus on kuitenkin tullut jo kahteen kertaan - välillä nämä vääntäjät vaan vääntää ja ei muista vastata ollenkaan ;D

Voishan joku moderaattori siirtää osan viesteistä vaikka "turhaa vääntöä" -otsikon alle ;)

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 12.03.2011     kello on 13:14 ---Onkohan mulla sitten osittain "nykyvaunu" kun mulla toimii jääkaapinsyöttö, akunlataus 7-napaisella! :D
Peruutusvalo ja takasumari puuttuu, maajohtoja vaunun runkoon yhdistettyinä on ainakin 3 kpl. 8)

--- Lainaus päättyy ---

Mun "nykyvaunussa" akkumaan ja rungon välillä ei ole ensimmäistäkään maajohtoa, koska niille ei ole minkäänmoista tarvetta - auton ja vaunun välillä maata kulkee 3*2.5 mm2 ;)

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 12.03.2011     kello on 14:53 ---Onneksi se oikea vastaus on kuitenkin tullut jo kahteen kertaan - välillä nämä vääntäjät vaan vääntää ja ei muista vastata ollenkaan ;D

Voishan joku moderaattori siirtää osan viesteistä vaikka "turhaa vääntöä" -otsikon alle ;)

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä koko ajan on pysytty vaunun/auton pistokkeessa. Esitetty erilaisia tapoja oikean kytkennän suhteen. :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View