Kova on uuden XC90 lähtöhinta yli 80.000
Ai se on noin kallis, sitten saa jäädä liikkeeseen, sillä rahallahan saa jo Mersunkin.

Luulin sen olevan siellä 60 k€ nurkilla.
Kova on uuden XC90 lähtöhinta yli 80.000 Ai se on noin kallis, sitten saa jäädä liikkeeseen, sillä rahallahan saa jo Mersunkin. ![]() Luulin sen olevan siellä 60 k€ nurkilla. Ai se on noin kallis, sitten saa jäädä liikkeeseen, sillä rahallahan saa jo Mersunkin.Jokuhan täälä kirjoitti jotta köyhät puuhuu hinnoista,mutta en minä ![]() Ai se on noin kallis, sitten saa jäädä liikkeeseen, sillä rahallahan saa jo Mersunkin. Tuo uuden xc90 lähtöhinta on 1000 € euroa enemmän kuin uuden ML mersun. Tuo uuden xc90 lähtöhinta on 1000 € euroa enemmän kuin uuden ML mersun.Että halvalla lähtee Se, joka uuden ostaa on joko oikea rahamies tai sitten ei omaa muuta elämää kuin auton omistamisen.
Vaan jos ei tiedä, mihin ylimääräisen kymppitonnin tai useamman käyttäisi, niin ostaa poies vaan! Valtio saa verotuloja, ja se on hyvä. Se, joka uuden ostaa on joko oikea rahamies tai sitten ei omaa muuta elämää kuin auton omistamisen.Alani en tarkoittanut itseäni vaan rahamiehiä ![]() XC90 Peskele kun on ruma keula! En osta. Peskele kun on ruma keula! En osta.No mikäs nyt Wine Ja mua ei mielytä toi valkonen väri,joutus taas vaihtamaan nimi merkkiä ![]() No mikäs nyt Wine Ruma mikä ruma! RUMA ! Kaunis on , mutta kun minun rahat ei riitä.
![]() Sitä paitsi se on raktori. ![]() Jos sen omaks sais ni kyllä siihen silmä tottuis varmaan!
Ostaisin parinkympin suparun tai vokkelon, ja lopulla veneen.
![]() Ostaisin parinkympin suparun tai vokkelon, ja lopulla veneen.Entäs loput rahat ![]() |