rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: turha  (Luettu 2121 kertaa)

• Vieras
  • turha
    « : 15.11.2013 kello on 09:11 »
    Oli kysymys henkilöautoista, hänen alkuperäislistassak aan ei ollut maastureita.
    Ainakin näin käsitin ?
    Ja mikähän tekee, ettei maasturi ole henkilöauto (jollei ole paketti-/kuorma-auto). Kerro heti, pitääkö auton listalla olla kolmi/neli/viisiovinen, Saako se olla taka/etu/nelivetoinen, tai saako olla kuinka iso takakontti, eli eikö farmaritkaan käy?

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:00
    Vs: turha
    « Vastaus #1 : 15.11.2013 kello on 09:18 »
    ..jaa, että uusi aloitus..

Olisin tuosta vars. aloituksesta vähän sitä mieltä, että listasta tulee aika seikkaperäinen + täynnä lillukan varsia..

Jonkun esimerkin hain täältä http://www.automerkit.fi/autotieto/
    ..ja sain sieltä erilaisia vetomassoja.
     :-\

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:13.07.2020 kello on 20:31
      • www.lintukuvia.net
    « Vastaus #2 : 15.11.2013 kello on 09:27 »
    Tuossa pari viikkoa sitten, kun kokeilin netissä ajanvarausta katsastukseen BMW X5:lle ja naputin rekkarin järjestelmään, se väitti sitä pakettiautoksi???
    Henkilöauto se kyllä mun mielestä on.

• Vieras
  • Vs: turha
    « Vastaus #3 : 15.11.2013 kello on 09:32 »
    ..jaa, että uusi aloitus..
    lista katoaa täysin väittelyyn siitä, mikä on auto, jos tuolla kommentoidaan välissä. Mun mielestä hyvä idea kerätä tuollainen lista, johon kerätään potentiaalisia vetojuhtia. Pilkunn*****taa, jos ruvetaan saivartelemaan, mikä on urheiluauto, mikä maastoauto. Jos joku haluaa vetää Kontio-Sisulla asuntovaunua, niin listatkoon sen tuonne listaan, mutta väittely siellä kadottaa koko listan.

Tai siis noin mä ymmärsin aloittajan postauksen.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 15:34
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    « Vastaus #4 : 15.11.2013 kello on 09:45 »
    Niinhän minäkin ihmettelin, kun katsastin yhden urheilu/harrasteautoistani, Ferrarin. Tiedosto väitti sen olevan viritetyn mopon, ja muutoskatsastus kaatuisi päälle.  ;D  ;)