Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Vaunun peruuttelusta
Alan:
Jos leirintäalueen kulkuväylä on vajaat 3 metriä leveä ja se vaunupaikalle vievä käytävä puoli metriä vähemmän, ei peruuttamistaito riitä. Vetoauto ei sovi kääntymään ja sillä selvä. Tuollaisia olosuhteita varten on mover keksitty. Maksaahan se asennettuna saman verran kuin edullinen vaunu, mutta se, mihin rahansa laittaa, on oma valinta. Joku laittaa saman vaunun tekstiileihin tai poppivehkeisiin, toinen juo rahat.
Kannattaa kokeilla, jos ei usko. Useimmat eivät ole. Minäkään en ole vaunua, mutta olen ajellut moverilla varustetulla henkilönostimella varmasti parikin sataa metriä. Kelpo varuste ja hauska. Hiiabbimies Sundberg toi aikanaan mulle tontille betoniraudat ja harkot. Oli huiman näköistä, kun nosti lopuksi itseään Hiiabilla kauko-ohjain sylissä. Sama fiilis oli moverilla ajaessa. Poika on terve kun se leikkii. Thumb
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 4.11.2013 kello on 20:56 ---Tuskin tuosta minua voi syyttää ::) ;D
--- Lainaus päättyy ---
No ei, etsikäämme syyllistä jostain muualta. :D
Rölli:
Ei kait automaatti lootaakaan laiteta sen takkii ettei osaa vaihtaa vaihdetta.
K.E.V:
Olen noita tuolla pitkin eurooppaa nähnyt toistakymmentä vuotta. Yhden kerran jopa sillai että sitä tarvittiin, peruuttamallakin siihen olisi päässyt mutta ei työntämällä. ;D
Lähinnä sillä hauskuuttaa hollantilaiset seurueen muita jäseniä. Vaunun mitta 3.70 m ja hehtaarin nurmikenttä mihin auto ajetaan kymmenen metrin päähän. siihen sit napilla. Kun 99% hollantilaisista ei tunne peruutusvaihdetta ?
Vasta 30v takana aktiivista vaunuilua, ei ole vielä osunut paikkaa mihin ei päässyt , niitäkin on mutta voi valita ihan yhtä hyvän viereisenkin.
Mutta ostaa ne ketkä tarttee tai kuvittelevat tarvitsevansa Thumb
kookaburra:
"Vaunussa on pyörät- Aloittelijalle outoja asioita......."
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta