Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Vaunun peruuttelusta

<< < (7/20) > >>

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  4.11.2013     kello on 19:04 ---Riittääkö kaikille, että vaunu on juuri siinä asennossa, mihin sen saa peruuttamalla jos käytävä antaa siihen mahdollisuuden. Minä ainakin katson auringon suuntaa ja laitan auton sen suhteen. "Kesä olohuone" aurinkoon. Se saattaa vaatia vaunun työntämisen tontille aisa edellä. Tai jopa laittaa tontin takalaitaan tien suuntaisesti.

Varmaan "peruutusexperteillä" on ratkaisu siihenkin? Ja ilman mooveria!!

--- Lainaus päättyy ---

Monellako alueella sen vaunun saa parkkeerata väärinpäin - en muista yhtään alueta, jossa ei olis pitäny olla aisan ajoväylälle.  Yhden kausipaikkalaisen olen eräällä alueella nähnyt, jolla oli vetoaisa molemmissa päissä vaunua ja perä oli ajoväylälle.

K.E.V:
Mun naapuri on keula puuta päin, ei hän sitä pahemmin liikuttele eikä omista mooveria :)

K70:

--- Lainaus käyttäjältä: kookaburra -  5.11.2013     kello on 08:09 ---"Vaunussa on pyörät- Aloittelijalle outoja asioita......."

--- Lainaus päättyy ---
Tällä opilla pyritään kulkemaan.

Vaikka rahtia en ole ikinä ajanut, niin sen verran mallikkaasti intissä peruutus kulmaan onnistui, että siitä on muisto vieläkin kortissa. Pyritään sen voimin etenemään (ja perääntymään tarvittaessa)  :D

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  5.11.2013     kello on 09:50 ---Mun naapuri on keula puuta päin, ei hän sitä pahemmin liikuttele eikä omista mooveria :)

--- Lainaus päättyy ---

Millon teidän alueella on tehty viimeksi palotarkastus? Thumbd

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 -  5.11.2013     kello on 09:47 ---Monellako alueella sen vaunun saa parkkeerata väärinpäin - en muista yhtään alueta, jossa ei olis pitäny olla aisan ajoväylälle.  Yhden kausipaikkalaisen olen eräällä alueella nähnyt, jolla oli vetoaisa molemmissa päissä vaunua ja perä oli ajoväylälle.

--- Lainaus päättyy ---

Tule katsomaan tänne keski- ja etelä-eurooppaan.

Jos olisin vielä Torre la Salissa, niin ottaisin kuvan!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View