Ite olen huollot tehnyt aina! paitsi kun toyotä oli aikoinaan takuussa niin ne huollot piti teettää Juhan-Autossa täällä oulussa.Jarrupalat ja levyt olen vaihattanut laiskuuttani... a-autoon olen ite tehnyt huollot JK: työpaikan hallissa...
Ite olen huollot tehnyt aina! paitsi kun toyotä oli aikoinaan takuussa niin ne huollot piti teettää Juhan-Autossa täällä oulussa.Jarrupalat ja levyt olen vaihattanut laiskuuttani... a-autoon olen ite tehnyt huollot JK: työpaikan hallissa...
Minulle eräs nuori mies hoitaa auton huollot.
Noutaa kotoa ja palauttaa sitten myöhemmin. Itesellä ei ole paikkaa missä tekis, niin helpolla pääsen. Hintakin on sopiva meille molemmille. Ja on tavattoman ajattelevainen sekä avulias. Kyllä noissa nuorissa on tulevaisuus. Meillä huolletaan ja korjataan itse kaikki mikä pystytään ja osataan voi sitten käyttää nekin säästetyt rahat harrastamiseen.
Sent from my GT-S7710 using Tapatalk Hyndai huollot on aina teetetty merkkiliikkeessä.Pa itsi seuraava.Kysyin Autosalpa:sta seuraavan öljyjä ja suodattimia sisältävän huollon hinnan 550e.Vähän paljoksun tuota hintaa ja tein kyselyn läheisellä Boch service korjaamolla,220e.Arvatkaas kumpaan auto viedään.Oudon suuri on huoltojen hintaero.Molemmissa paikoissa katsottiin netistä mitä huoltoon kuuluu kyseisillä kilometreillä.Uskal lan rauhassa luottaa että molemmissa osataan vaihtaa öljyt,koska tuossa ajomäärässä ei ole muita tarkistus kohteita.
Ite tekisin jos ois sellaiset tilat. No viimeksi hiukka huonommissa tiloissa huolto-ohjelman mukaisen huollon tein. Seuraavaa en kyllä tee tai ainakin sitä mieltä nyt.
Nykyään tulee huollatettua liikkeessä. Ihan ajankäyttö ja mukavuus syistä. Vuosia huolsin itse, jopa jotain isompia remontteja yli tehtyä. Nykyään ei edes jarruremonttiin tule ryhdyttyä. Tuolla Oulun (vai kuuluuko se Kempeleeseen?) ER-WO:lla huollatan Suben. Itse painun uimahallille siksi aikaa ja teen pitkän treenin jonka päälle kunnon lounas vaikkapa kiinalaisessa. Sen jälkeen auto alkaa ollakin huollettu. Oisko tämä nyt sitten se "miehinen hemmottelupäivä" ? Ei tarvi käsiä liata ja saa ottaa aamupäivän ihan itselleen. Tosin onhan ne kädet liattu useaan otteeseen tienattaessa sitä rahaa joka huoltoon menee. Mutta olkoon tämä nyt mun elämän pientä luksusta.
Josta tuleekin mieleen, että edelleen autossa etulaikat kaipaa uusimista ja talvirenkaita ruuvaillessa huomasin toisen tasonsäädöllisen takaiskarin olevan tyvestä kostea. Kallista välihuoltoa tietää. Puuh... 120tkm siis mittarissa ja huolto erittäin ajankohtainen. ^
Kuullostaa todella hyvältä hemmottelupäivältä. Vielä jos illalla kotona vaimo.... Pohjanmaan Autohuolto huoltaa mun Volvon hyvällä ammattitaidolla ja "Volvokokemuksella".
Tuntihinta hieman halvempi kuin merkkikorjaamolla ja tekevät sen mitä pyydän tekemään. Hinta tulee tarkastuksineen halvemmaksi kuin merkkihuollon "Essential huolto". Öljyt sama gastrol ja suodattimet vastaavat kuin merkkihuollossa, mutta hinta niissäkin halvempi. Huollolta löytyy varastosta paljon volvon OE-osia, mm. viime huollossa laitettiin moottorin ylätuki, joka ei ollut sinisessä paketissa, mutta osa on sama kuin "sinisen" myymä, mutta volvon varaosanumero oli mirklattu sileäksi. Eilen käytin civikkini 20tkm huollossa,eli öljyt,suodatin,raitisilmasuodatin,pyyhkiänsulat,renkaidenvaihto ja säilytys niin hinta oli 180 ekua,ei mun mielestä ollut kovin paha hinta.
Volkkkari ensihuollossa eilen. Hintaa tuli sijaisauton kanssa 270 euroa. Seuraava huolto syyskuussa 2015.
Ei tämä kovin kallista ole. Jakohihnan vaihdatan korjaamolla. Huolloista en ole maksanut mitään, tarvikkeista vähän.
Volkkkari ensihuollossa eilen. Hintaa tuli sijaisauton kanssa 270 euroa. Seuraava huolto syyskuussa 2015. Onhan tarra kunnolla kiinni. http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288616068064.html Ja jos on Tsi bensakone niin totaalinen tuho kohta edessä...
Ei auta vaikka olis konetta huoltanu ohjeiden mukaan.. Ja warsinnii jos on Skoda... No toivottavasti ei kuitenkaan... |