Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
8-vuotias Eberi jo vaihtokunnossa?
Rölli:
Kiertovesi pumppu on tosi hiljanen, sitä ei monikaan kuule ja ainaki mulla puhallin hurisee tasasesti kunnes polttoaineen syöttö alkaa ja syttymisen myötä lisää kierroksia niinkuin myös polttoaine pumppu naksuttaa reippaammin.
tkunnas:
Vähän ehdin vielä ennen reissuun lähtöä testata. Laite luullakseni käynnistyi toisella yrittämällä, mutta kolmen minuutin käynnin jälkeen pumpun nakutus lakkasi. Kolmatta yritystä en enää sitten kerinnyt kun piti lähteä matkaan.
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: tkunnas - 24.10.2013 kello on 18:15 ---Vähän ehdin vielä ennen reissuun lähtöä testata. Laite luullakseni käynnistyi toisella yrittämällä, mutta kolmen minuutin käynnin jälkeen pumpun nakutus lakkasi. Kolmatta yritystä en enää sitten kerinnyt kun piti lähteä matkaan.
--- Lainaus päättyy ---
vois olla höyrystin vika, savusiko lämmitin?
tkunnas:
Savua en nähnyt, mutta kuvittelen haistaneeni epänormaalia hajua. Tuulisessa säässä vähän epävarma havainto tuo.
Sent from my GT-P3100 using Tapatalk 4
janitkon:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 24.10.2013 kello on 17:58 ---Kiertovesi pumppu on tosi hiljanen, sitä ei monikaan kuule ja ainaki mulla puhallin hurisee tasasesti kunnes polttoaineen syöttö alkaa ja syttymisen myötä lisää kierroksia niinkuin myös polttoaine pumppu naksuttaa reippaammin.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä mulla ainakin vesipumpun hurina kuuluu, ehkä enimmäkseen runkoäänenä ja se on se joka alkaa heti kun painaa lämppärin päälle. Puhaltimen kierrokset käy hiukka ylhäällä tuossa power on self testissä, ennen kuin sykli alkaa. Diesel versioissa paloilmapuhallin alkaa oikeasti puhallella vasta 30-45sek käynnistyksestä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta