rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Vienan Karjala?  (Luettu 16451 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Vienan Karjala?
« Vastaus #60 : 24.10.2013 kello on 15:04 »
Äiti vainaa sanoi! miksi mennä kurjuuteen,,,,,
Ei se ainakaan mulla ollut kurjuutta päinvastoin,eräitten takia,mutta ne on sit isojenpoikien juttuja,sovittiin kolleekojen kanssa se mitä siellä tapahtu,niin täällä suomen maassa ei,niistä puhuta ;)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:25
Vs: Vienan Karjala?
« Vastaus #61 : 24.10.2013 kello on 15:09 »
Kiinostaa hyvinkin ,mukava kuulla reissuista siellä jossain. Ei vaan tiedä oikein mitä sieltä kysyis. Kerroit jo aika selkeästi tämänhetken tilanteen.
Eipä noista meidänkään reissuista ole ihmiset kiinnostuneita (näemmä), eipä väliä. Kuljetaan silti Thumb

Itse en halua kommentoida matkakertomusketjui ssa. Toki jonkun yksityiskohdan voin kysyä mutta kertomus joka alkaa ränsyilemään tuntuu huonolta vaihtoehdolta.

Mielenkiinnolla senkin luen mitä matkoistanne kerrotte

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Vienan Karjala?
« Vastaus #62 : 24.10.2013 kello on 15:13 »
      niimpä..lähimatkail ua keksin ääreen..toiset vaan kaukaa hakkee piparia ;D
Just kai näin.Mutta mielenkiintonen maa ajella kulkimella,ja ihmiset ystävällisiä,maassa maan tavalla ;)

  • Vieras
  • Vs: Vienan Karjala?
    « Vastaus #63 : 24.10.2013 kello on 15:17 »
    Itse en halua kommentoida matkakertomusketjui ssa. Toki jonkun yksityiskohdan voin kysyä rämutta kertomus joka alkaa nsyilemään tuntuu huonolta vaihtoehdolta.

    Mielenkiinnolla senkin luen mitä matkoistanne kerrotte
           Anteeksi poistin huonot kommentit... :-[

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    Vs: Vienan Karjala?
    « Vastaus #64 : 24.10.2013 kello on 15:21 »
    Vaikka ekalla reisulla ajoin sen kuolonkolarin joka ei ollut minun syy ja kaverit jätti minut yksin kolari paikalle ja jatkoivat matkaa moskovaan,niin sillon ajattelin jos tästä selviän,niin semmosta hommaa ei tule josta selviän,ja ajokortti on vieläkin siellä vaikka lupasivat paluu matkalla antaa takasin,ja tämä tapahtu tosnossa,pietarista moskovaan päin..

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 17:08
    Vs: Vienan Karjala?
    « Vastaus #65 : 24.10.2013 kello on 23:47 »
    Sainpahan ainakin hiukan puheen porinaa aikaiseksi, kiva! yritän huomenna saada loppun ekan puolsikon matkasta, ja viikonloppuna kokonaan. Siitä ehkä jotain valaistuu mietteistämme.


    t.Kaarina

    *****
    • Aluevalvoja
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:36
    • Autossa on pyörät
    Vs: Vienan Karjala?
    « Vastaus #66 : 25.10.2013 kello on 08:11 »
    Siitä Kizi:n saaresta kerro jotain. Thumb