Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Windows 8 tuki loppuu vuonna 2015

<< < (20/43) > >>

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 13.11.2013     kello on 23:11 ---Asiasta en mitään tiedä mutta kommentoin silti.....kääk.

Olen ostamassa uutta konetta ja tässä mietin että onko se pc vai mac ja täällä on muutama vakiintunut macin käyttäjä joidenka ei ole tarvinnut "kiroilla" käyttiksen kanssa, taitaa minun ostot painautua tuon macin puoleen..kun jatkuvasti tulee noita vastaavanlaisia ongelmia ettei pelaa ei sitten millään...siis wintoosan käyttäjien suusta sanottuna.. vai olenko väärässä?

--- Lainaus päättyy ---

Minä olen ostellut viime aikoina noita lenovon läppäreitä joissa win7 pro valmiiksi asennettu. Hinta/laatu kohdallaan

Näitä ostin eilen 22 kpl

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/6925/dnkbj/Lenovo-ThinkPad-E530C-15-6-i3-3120M-4GB-500GB-Windows-7-Pro.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 13.11.2013     kello on 22:38 ---Pienenä huomiona.

Jos olette ostaneet Windows 8 päivityksen, niin kannattaa pitää visusti tallessa alkuperäinen käyttöjärjestelmä koodeineen. Muuten kovalevyn rikkouduttua tai käyttiksen seottua joudutte ostamaan uuden Windows 8:sin, koska tuo aiemmin ostamaanne ei enää voi aktivoida.

Parhaassakin tapauksessa joudutaan käyttis asentamaan ja aktivoimaan kaksi kertaa, mikä on mielestäni järjetöntä.

Kertakäyttökäyttis tuo Windows 8  >:( >:( >:(

--- Lainaus päättyy ---
Tuonkin voi kiertää helposti jos ei vihaa Microsoftia niin paljon että se sumentaa järjen.
Asentaa sen paikoilleen ja sitten käy vähän muokkaamassa rekisterieditoria ja kaikki sujuu. Näin noviisina monta noita laittanut laiskuuttani. Ei viitsi asentaa tyhjään koneeseen ensin vaikka Vistaa alle. Ostin pinon noita Win 8pro:ta silloin kun ne oli "ilmaisia" eli 15€/pala.

--- Lainaus ---1. Asenna Windows 8 tyhjälle kovolle / tyhjään osioon.
2. Asennuksen jälkeen rekisterieditori kirjoittamalla "regedit" windowsin hakukenttään.
3. Rekisterieditorissa mene kansioon "HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Microsoft/Windows/CurrentVersion/Setup/OOBE". Sieltä kaksoisklikkaa kohtaa "MediaBootInstall". Vaihda "1" -> "0". Paina OK.
4. Avaa komentokehote kirjoittamalla windowsin hakukenttään "cmd".
5. Kirjoita komentokehotteeseen komento "slmgr /rearm"ja paina enter. Odota vahvistusta.
6. Käynnistä kone uudelleen ja katso koneesi on aktivoitu.
--- Lainaus päättyy ---
:o ;D Thumb Thumb Thumb Thumb

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 13.11.2013     kello on 22:59 ---Tämä p*ska ei mitään semoista halunnut, vaan sitten kun oli asennettu ja laitettu suomenkielet toimimaan (ne kun vaativat vähän säätämistä kasissa) sekä ajettu päivitykset, niin muistui että pitää aktivoida. No nyt sitten saa taas tehdä ylimääräisen illan hommia jotta saa toimimaan. Stana että on p*ska käyttis >:( >:( >:(

--- Lainaus päättyy ---
Millainen romppu / tikku sulla on, mulla menee "se suomenkieliseksi teko" ihan automatique. Siinä kun 8.1:stä ottaa käyttöön vaatii yhden klikkauksen onko näppis finski vai engelski.
aktivoinninkin tekee ihan itte kun on syöttänyt ne koodit oikein.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 14.11.2013     kello on 08:05 ---Tuonkin voi kiertää helposti jos ei vihaa Microsoftia niin paljon että se sumentaa järjen.
Asentaa sen paikoilleen ja sitten käy vähän muokkaamassa rekisterieditoria ja kaikki sujuu.

--- Lainaus päättyy ---

Itse en vihaa muuta kuin hankalia ohjelmia joiden kanssa saa säätää ja taistella, kuten W8.
Ohjelmat pitää tehdä helpoiksi, eikä kuten MS joka haluaa vain potkia päähän asiakkaitaan. >:(

Jaa, että käydä heittelemässä vähän loitsuja jolla saa kierrettyä rajoituksia. Varmaan ehtojen mukaista, juu...

99:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 14.11.2013     kello on 08:09 ---Millainen romppu / tikku sulla on, mulla menee "se suomenkieliseksi teko" ihan automatique. Siinä kun 8.1:stä ottaa käyttöön vaatii yhden klikkauksen onko näppis finski vai engelski.
aktivoinninkin tekee ihan itte kun on syöttänyt ne koodit oikein.

--- Lainaus päättyy ---

Ihan kuules Microsoftilta saatu, ja saa säätää että saa suomenkieliseksi. Ei mene automatique, vaikka väittääkin että on suomenkieli käytössä, vaan on aika lailla englannin tapaista tuo MS suomi, kun sanatkin on samoja. ::)

Heh, hienosti W8 väittää että koodi on oikein, silti ei halua aktivoida.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View