Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Windows 8 tuki loppuu vuonna 2015

<< < (21/43) > >>

Raato:
Mitähän te teette jos joutuu säätämään :o

Ei ole vielä mitään säätöä tarvinnut itsellä vaikka on päivittänyt osia ja kahteen koneeseen olen 8 ja 8.1 nyt laittanut ja molemmat toimii kuin junan vessa.

Kertokaa mikä on vaikeaa niin voin jopa ehkä auttaa

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Raato - 14.11.2013     kello on 10:34 ---Mitähän te teette jos joutuu säätämään :o

--- Lainaus päättyy ---

Asennettu Windows 8.

Eli asennuksessa maavalinta => Suomi, jonka jälkeen käyttis asentuu. Tämän jälkeen yrität valita Language valikosta suomen, niin ei onnistu koska se on harmaana, eikä sitä voi ladata. Pitää pikkasen kikkailla että sen saa ladattua ja aktivoitua. Pikku ongelma, mutta kertoo kaiken ko. käyttiksen laadusta.

Niin, ja miksi olen asentamassa uusiksi? No siksi koska winkkari ei enää käynnistynyt, vaan ilmoitti erroria. Jota ei  recoverykään pystynyt korjaamaan, eikä palautuspisteetkään toimi. (Kertoo myöskin ko. käyttiksen laadusta). HW vikaa ei ole.

Raato:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 14.11.2013     kello on 10:48 ---Asennettu Windows 8.

Eli asennuksessa maavalinta => Suomi, jonka jälkeen käyttis asentuu. Tämän jälkeen yrität valita Language valikosta suomen, niin ei onnistu koska se on harmaana, eikä sitä voi ladata. Pitää pikkasen kikkailla että sen saa ladattua ja aktivoitua. Pikku ongelma, mutta kertoo kaiken ko. käyttiksen laadusta.

Niin, ja miksi olen asentamassa uusiksi? No siksi koska winkkari ei enää käynnistynyt, vaan ilmoitti erroria. Jota ei  recoverykään pystynyt korjaamaan, eikä palautuspisteetkään toimi. (Kertoo myöskin ko. käyttiksen laadusta). HW vikaa ei ole.

--- Lainaus päättyy ---

Ei ole minulla ollut tuollaisia ongelmia. En tiedä miten tuommoisia sinulle tulee. Minulla tuli suomenkielinen asennuspaketti ja se meni heittämällä suomeksi niin näppiksen kuin kaiken muunkin suhteen. Kyseessä 8 pro

kimi:
Käyttöjärjestelmä on kökkö ja normihiirellä hidas käyttää. Perinteinen aloita valikko olisi parantanut ohjelmaa huomattavasti.
Päivitys 8.1 ei ilman säätämistä onnistunut.
Kosketusnäytöllä tämä toimii varmasti ok, mutta kuten jo sanoin hiirikäyttö ei toimi minun mun mukaan.

Raato:
Itse käytän pelkästään hiirellä, kosketushommat riittää naista varten.

Ohjelmat on alareunassa kiinnitettynä joten ne saa sieltä hyvin käyntiin, oli jo seiskassa siellä.

Muistin käyttö on kasilla väihäisempää tosin sillä ei itselläni ole merkitystä, monet ohjelmat toimii nopeammin ja vakaammin, kuten photoshop 3d max jotka ovat kohtuu raskaita

Itse pidän kasista, mutta eihän kaikki voi pitää

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View