Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Windows 8 tuki loppuu vuonna 2015

<< < (19/43) > >>

99:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 13.11.2013     kello on 22:56 ---Ainahan Windowsin päivitysversiot on vaatinut vanhan täysversion levyn ja koodit siihen.

--- Lainaus päättyy ---

Tämä p*ska ei mitään semoista halunnut, vaan sitten kun oli asennettu ja laitettu suomenkielet toimimaan (ne kun vaativat vähän säätämistä kasissa) sekä ajettu päivitykset, niin muistui että pitää aktivoida. No nyt sitten saa taas tehdä ylimääräisen illan hommia jotta saa toimimaan. Stana että on p*ska käyttis >:( >:( >:(

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 13.11.2013     kello on 22:59 ---Tämä p*ska ei mitään semoista halunnut, vaan sitten kun oli asennettu ja laitettu suomenkielet toimimaan (ne kun vaativat vähän säätämistä kasissa) sekä ajettu päivitykset, niin muistui että pitää aktivoida. No nyt sitten saa taas tehdä ylimääräisen illan hommia jotta saa toimimaan. Stana että on p*ska käyttis >:( >:( >:(

--- Lainaus päättyy ---

Asiasta en mitään tiedä mutta kommentoin silti.....kääk.

Olen ostamassa uutta konetta ja tässä mietin että onko se pc vai mac ja täällä on muutama vakiintunut macin käyttäjä joidenka ei ole tarvinnut "kiroilla" käyttiksen kanssa, taitaa minun ostot painautua tuon macin puoleen..kun jatkuvasti tulee noita vastaavanlaisia ongelmia ettei pelaa ei sitten millään...siis wintoosan käyttäjien suusta sanottuna.. vai olenko väärässä?

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 13.11.2013     kello on 23:11 ---Asiasta en mitään tiedä mutta kommentoin silti.....kääk.

Olen ostamassa uutta konetta ja tässä mietin että onko se pc vai mac ja täällä on muutama vakiintunut macin käyttäjä joidenka ei ole tarvinnut "kiroilla" käyttiksen kanssa, taitaa minun ostot painautua tuon macin puoleen..kun jatkuvasti tulee noita vastaavanlaisia ongelmia ettei pelaa ei sitten millään...siis wintoosan käyttäjien suusta sanottuna.. vai olenko väärässä?

--- Lainaus päättyy ---

Siitä olen 99 kanssa samaa mieltä, että Win 8 on rimanalitus ja mikäli vaihtoehtona on tämä niin itse suuntaisin katseeni muualle.  Win 7 oli mielestäni toistaiseksi paras Win ja XP kin oli toimiva, tämä 8 ei ole minun mieleen ollenkaan.

Raato:
Mistä te ette kasissa tykkä tai on ongelmia kun minulla ei ole ollut. Pelaan verkkoräiskintöjä, paikallisesti, käytän officea ja adobe photaria yms sekä erilaisia 3D -mallinnussoftia ja kaikki ovat toimineet ongelmitta  :-\

Jushi69:
Eipä ole ollut ongelmia 8 kanssa. Porukoiden koneeseen 8.1 asentu vaivattomasti tosin aikaa kului yli 2 tuntia.inäkään en tykkää 8 mutta toisessa koneessa on onneksi 7 jota käytän pääsääntöisesti.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View