Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Vaunuilijaksikohan?
Jushi69:
Lainaus ei sitten onnistunut Linux Anterolla.... :-[
Noo kun harjoittelen nin se tekee mestarin ja kunnolla harkkaa niin työnjohtajan.. :-X
AoH:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 22.10.2013 kello on 00:22 ---Minä nukkuisin yöni levollisemmin useamman vuoden n.10 t€ vaunussa kun muutaman tonnin pesässä.. 8)
Tämä tosin mun mielipide mutta tähän mennessä en ole joutunu katumaan. Tosin olen suosinut kotimaista ja sydämeltään suomalaista... :D
--- Lainaus päättyy ---
Arvostan kaikkia rehtejä mielipiteitä ja ne otetaan puntariin. Thumb
Tuo euromäärä asettaisi homman jo kyllä ihan uusiin kehyksiin, mutta elämähän on valintoja, ja jos ei tänään, niin ehkä ensi vuonna tai seuraavana. 8)
AoH:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 22.10.2013 kello on 00:26 ---Noo kun harjoittelen nin se tekee mestarin ja kunnolla harkkaa niin työnjohtajan.. :-X
--- Lainaus päättyy ---
Olisipa mukava, kun olisi aineellisia resursseja soveltaa tuota matkailuvaunun hankintaan. :P
Mulli:
Ennenkuin AoH ryntäät hakemaan pankista satasen lainaa vaunua varten, muista kuitenkin että muutamille on muodostunut jonkinlaiseksi pakkomielteeksi yrittää esittää äveriästä pälisemällä joka käänteessä kaiken kalleudesta.
Ei ole hintaa, joka takaa että vaunu on ehjä. Käytetyissä kyse on myyjän ja mahdollisten aikaisempien omistajien tekemisistä.
Meillä pohditaan tosissaan autokantaan siirtymistä. Voin siis tarpeen tullen esittää privassa tarjouksen kohtuuhintaisesta vaunusta. Sellaisella määrällä kuvia ja vika- ja huollontarvelistaa, että vaatii ostajalta suorastaan poikkeuksellisia ominaisuuksia, jos onnistuu tulemaan huijatuksi.
AoH:
^ Juu en ryntää. Pahimmat höyryt on jo onnistuttu päästelemään, mitä nyt painemittari aina värähtää punaiselle, kun myyntiin ilmestyy uusi kaikkien mahdollisuuksien kohde. 8)
Jos vaihtoon päädytte, niin olen kiinnostunut kyllä saamaan postia, joskin tuo taitaa olla jonkin verran asetetun ihannepituusmitan yli, jos puhut nyt tuosta noin tonnin (loppujen lopuksi painoisesta ;)) komerosta. Mutta eiväthän nämä ole kiveen hakattuja.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta