Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Vaunuilijaksikohan?
Jushi69:
Se onkin hyvä jos hyttysongelma oliskin vanhanvaunun ainut huoli... ::)
Jotenkin mustas tuntuu että kannattas kiinnittää huomiota ihan muihin asioihin kun rulla tahi jopa grynderi kasettiverhoihin... ;D
Vaikka vesivahinkoihin ja homeeseen.. :-X
AoH:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 21.10.2013 kello on 23:20 ---Se onkin hyvä jos hyttysongelma oliskin vanhanvaunun ainut huoli... ::)
--- Lainaus päättyy ---
Se olisikin mukavaa. Thumb
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 21.10.2013 kello on 23:20 ---Jotenkin mustas tuntuu että kannattas kiinnittää huomiota ihan muihin asioihin kun rulla tahi jopa grynderi kasettiverhoihin... ;D
Vaikka vesivahinkoihin ja homeeseen.. :-X
--- Lainaus päättyy ---
Jep, jep. Vesivahingot ja homeethan tässä ovat päällimmäisenä olleet ja ovat. ;)
Mutta kun kaikenlaista tulee interwebin pohjattomasta pussista luettua, niin pitää kysellä, jotta saisi palikat oikeisiin lokeroihin.
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: AoH - 21.10.2013 kello on 23:41 ---Se olisikin mukavaa. Thumb
Jep, jep. Vesivahingot ja homeethan tässä ovat päällimmäisenä olleet ja ovat. ;)
Mutta kun kaikenlaista tulee interwebin pohjattomasta pussista luettua, niin pitää kysellä, jotta saisi palikat oikeisiin lokeroihin.
--- Lainaus päättyy ---
Interwebiä voi ja kannatta lukea tiettyyn rajaan asti..
Summasummarum... Kuten toivottavasti olet lukenut vanhojen vaunujen ihanuudesta suosittelen ostohinnan triplaamista jos kuyseessä vaunulla nauttimisesta. Thumb
Jos kyllästyt vaunuun et paljon menetä.
Mutta oletpahan saanu vaunuelämää ilman korjausjuttuja
AoH:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 21.10.2013 kello on 23:49 ---Kuten toivottavasti olet lukenut vanhojen vaunujen ihanuudesta suosittelen ostohinnan triplaamista
--- Lainaus päättyy ---
On luettu juu.
Kun otit hinnan ja triplaamisen puheeksi, niin jos puhutaan todennäköisyyksillä (kuten on pakko puhua, koskapa tehdastuoreessakin vaunussa voi tulla eteen kosteusongelmia, jos tekijällä on ollut huono päivä ja laadunvalvonta pettänyt, ja ostajalla on se huonoin nahdollinen mäihä - takuu hoitaa juu), niin että jos nyt sanotaan vaikka, jotta että ostaisin esim. kuuden tai seitsemän kiloeuron vaunun vaunuliikkeestä, niin olisiko se sillä lailla turvallisempi hankinta kuin parin-kolmen-neljän kiloeuron vaunun hankinta, että olisi todella huonoa tuuria, jos siinä tulisi esille kukkamultaa???
Kysyn ihan vakavissani, koska minulla ei ole kokemusta eikä näkemystä siitä, kuinka vaunukauppa ja hinnoittelu toimii.
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: AoH - 22.10.2013 kello on 00:06 ---On luettu juu.
Kun otit hinnan ja triplaamisen puheeksi, niin jos puhutaan todennäköisyyksillä (kuten on pakko puhua, koskapa tehdastuoreessakin vaunussa voi tulla eteen kosteusongelmia, jos tekijällä on ollut huono päivä ja laadunvalvonta pettänyt, ja ostajalla on se huonoin nahdollinen mäihä - takuu hoitaa juu), niin että jos nyt sanotaan vaikka, jotta että ostaisin esim. kuuden tai seitsemän kiloeuron vaunun vaunuliikkeestä, niin olisiko se sillä lailla turvallisempi hankinta kuin parin-kolmen-neljän kiloeuron vaunun hankinta, että olisi todella huonoa tuuria, jos siinä tulisi esille kukkamultaa???
Kysyn ihan vakavissani, koska minulla ei ole kokemusta eikä näkemystä siitä, kuinka vaunukauppa ja hinnoittelu toimii.
--- Lainaus päättyy ---
Minä nukkuisin yöni levollisemmin useamman vuoden n.10 t€ vaunussa kun muutaman tonnin pesässä.. 8)
Tämä tosin mun mielipide mutta tähän mennessä en ole joutunu katumaan. Tosin olen suosinut kotimaista ja sydämeltään suomalaista... :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta