Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Vaunuilijaksikohan?
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 21.10.2013 kello on 17:58 ---MCL, on ymmärrettävä että kaikkien kaverit haluaa kertoa parin tonnin vaunun ostajalle, kuinka heidän kymmenen kertaa kalliimmassa kulkimessa on asiat mallillaan. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Ei noin ;) Vaan,kun tehtiin kaupat,niin kaikki oli valmiina,eikä tarvinnut miettiä sen enempää,itse alotin tän homman -98 lmc 450 -85,sit tuli detsku 510v -98,ja nyt nykynen polar 620-13 että ei tääläkään ole uudesta aloitettu ;)
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 21.10.2013 kello on 18:03 --- Ei noin ;) Vaan,kun tehtiin kaupat,niin kaikki oli valmiina,eikä tarvinnut miettiä sen enempää,itse alotin tän homman -98 lmc 450,sit tuli detsku 510v,ja nyt nykynen polar 620,että ei tääläkään ole uudesta aloitettu ;)
--- Lainaus päättyy ---
Joo, minä aloitin -62:lla ja nyt jo -90:nen menossa. Soa tiijä vieläkö joskus sitten uudempi, joskus. ;) ;D
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 21.10.2013 kello on 18:07 ---Joo, minä aloitin -62:lla ja nyt jo -90:nen menossa. Soa tiijä vieläkö joskus sitten uudempi, joskus. ;) ;D
--- Lainaus päättyy ---
Ens vuonna tuliterä ;) Mutta vaunu :D
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 21.10.2013 kello on 18:12 --- Ens vuonna tuliterä ;) Mutta vaunu :D
--- Lainaus päättyy ---
Pakkoko sitä on joka vuosi vaihtaa? Ostaa kerralla hyvän, niin ei tartte alvariinsa olla vaihtamassa.
K.E.V:
Jaa ,mulla oli Ace ambassador eka huh huh :o
Eikä tuu takas Thumb
Enkä toisaalta ymmärrä että tuohon halvemman vaunun ostoon tyrkytetään kaikenlaisia vekottimia.
Niitä ei sen hintaluokan vaunussa oo ja tuskin kukaan vaunun hintaista ilmastointilaitetta sinne katolle laittaa ::)
Kasettiverhot on ok ja vesikiertoinen lattialämmitys. Molemmat toimii puskassakin Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta