Niin, oman kulkineen kuvan otin jo pois tältä osiolta. Tarkoitus ei ole aiheuttaa mielipahaa. Alkoi vaan olemaan tämän ketjun kirjoittelu jo sellaista, että näin lienee käynyt. No kuka panostaa elämässään mihinkin. Itse panostan matkailuun.
Mulla on vanha kulkuvehje,mutta meille passeli.En kyllä osaa olla uudempien omistajille kateellinen.Eihän se minulta ole pois!Mielelläni kyllä katselen kuvia toisten kulkimista.Ajelkaahan vaan menemään,antaa kateellisten kadehtia!
On se sitten mukava olla sinut itsensä ja kulkimensa kanssa, ei ole paineita suuntaan eikä toiseen. Sitä mielenrauhaa soisin muillekin!!
kun oiski se milenrauha.. kokoajan uus shevy van alustainen asunto-auto kummittelee mieless .. ku sais itestä irti tehoi sen tekemiseen sitt mä olisin taas onnellinen hetken , toi 87 vm vani ois mun onnen täyttymys ... ainai täll hetkell..
On se sitten mukava olla sinut itsensä ja kulkimensa kanssa, ei ole paineita suuntaan eikä toiseen. Sitä mielenrauhaa soisin muillekin!!
Allekirjoitan. Ei vähääkään vaivaa uudemmat tai vanhemmatkaan vaunut. Toisilla on uudempi, toisilla ei. Toisilla on vaunussa/autossa enenmpi rahaa kiinni, toisilla ei. Ei sillä ettäkö en vaunua vaihtais jos rahaa olis, mutta vaihtaisin sen takia että haluaisin isomman vaunun enkä sen takia että jollain muulla on isompi vaunu