Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
kumpi parempi 80km/h vai 100km/h
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: iso-juuso - 6.03.2011 kello on 08:56 ---Tämä on taasen niitä asioita, joita eläkeläinen ei ehkä ymmärrä ;)
Nyt kun oli hiihtoloma, käytiin vaunun kanssa retkellä ranualla, 650km ajoa suuntaansa. Kun se vapaa on rajattu viikkoon, mahdollisimman pienen osuuden siitä haluaisi viettää ajaen. En sano, että 80km/h rajoitus harmittaisi, valtavan kivaa se vaunuilu näinkin on, mutta kyllä 100km/h nopeus silti olisi jouduttanut tuota siirtymää mukavasti ;)
Mitä tulee tuohon teiden tukkimiseen, niin minun havaintojeni mukaan, jos olen vaunun kanssa ollut jonomuodostelmassa, en ole ollut sen jonon ensimmäisenä. Kärkimiehen on helppo purkaa takaa tuleva jono.
--- Lainaus päättyy ---
En ole aina ollut "eläkeläinen",ja ymmärrän kyllä toisten kiireet,mutta itse ajan joka kesä 780km yhtäkyytiä,mutta ajan yöllä !!! :)
Alan:
" Ei oo mihinkään kiirus, ei niin mihinkään
Mutta täysillä päästän, notta kerkiää."
- Rehupiikles
Sata. Näillä käyttötavoilla. Jos ajaa lyhyttä matkaa tai hyvin harvoin, niin ihan sama.
Jos siis valita voi.
aaoulusta:
hyviä perusteita kaikki tyyni!! olipa joukossa oman ajatukseni omaava ja vielä aikas samoilla perusteilla varustettu kuivanmaan kapteeni!! ::) :P
seppoko:
Kasikympin autolla sataa "osamaksulla", yhtään osamaksuerää ei ole vielä langennut. Eipä tarvitse Euroopassa repiä lätkiä pois. Kuitenkin on kotimaassa kerinnyt ihan hyvin.
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 6.03.2011 kello on 10:38 ---Kasikympin autolla sataa "osamaksulla", yhtään osamaksuerää ei ole vielä langennut. Eipä tarvitse Euroopassa repiä lätkiä pois. Kuitenkin on kotimaassa kerinnyt ihan hyvin.
--- Lainaus päättyy ---
..tai kääntäen; hyvin keretty satasta ajellen Euroopassa.. ;)
Ainakin alkoviautolla rupeaa soppa maistumaan kun nopeutta kasvataa 100->120 km/h :o Aivan toista kuin 80->100km/h :-X
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta