Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

kumpi parempi 80km/h vai 100km/h

<< < (2/7) > >>

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  5.03.2011     kello on 23:06 ---Taitaa kaikki uudenpuoleiset m-autot olla 6vaihteisia (paitsi heikkotehoisimmat) :-\

Tämäkin Fordi 100-lätkällä, vaikka paikat 6/6:lle. Oli valintakysymys rekisteröinnissä; B-kortti, satku ja pienempi kantavuus  - vai C-kortti, "vaan 80km/h" ja suurempi kantavuus. Valitsin nopeamman  8) Ja kutosella jaksaa vetää jo reilusta 60km/h.

Ts. miksi ei 100km/h, jos mahdollista "samalla rahalla"?

Edit; Eikait siellä 80-lätkää ole, se kuuluu pakettiautoon ei matkailuautoon? Vain satkut tarroitetaan, lätkätömät 80km/h..

--- Lainaus päättyy ---
Olet oikeassa...
On se vaan hauska että jos tuossa olis abs ja airbagit niin sillä saa ajaa 100 km/h.Muutenhan auto on sama rakenteeltaan niin eikun pittee jyrryttää 80 km/h.
PerC:ä mun mielestä.

fortsonmies:
 kumpi parempi 80km/h vai 100km/h ?

Ei kumpikaan näistä, 90 km,n nopeus on parempi,
 ei rekat puhalla kokosjan"niskaan"  :o :o

ihaa:
Saatiinhan me sinutkin tänne, käyhän päivittämässä samalla ikäsi niin saadaan tuo foorumin ikäpuolikin kohdilleen.
http://karavaanari.org/index.php/topic,459.0.html

edit: varsinaiseen aiheeseen liittyen, minä kun olen ehkä tavallista autoilijaa innostuneempi seuraamaan kaikenlaista kustannuksiin liittyvää, niin sen vuoksi olen sitten lomareissuilla ajanut milloin 80 km/h  ja välillä sitten 100 km/h lasissa pelkästään vaan sen vuoksi että näen nopeuden vaikutuksen kulutukseen joten molempia nopeuksia tulee edelleen käytettyä, auton valinnassa lompakko määritteli että tuli 100km/h lätkä takaseinään.  :(

Ja tuo 83 km/h nopeus navissa on siitä mukava marssinopeus että ei tarvitse olla ohittelemassa muita eikä tarvitse välittää peltipoliiseista, paitsi muutamissa valtateiden kohdissa missä nopeus on pudotettu 60 km/h

perho-ukko:
 Mihinkä nykyään lomalaisilla ,kulkimella liikuvilla,on kiire,eikös se kiire pitäis nimenomaan loppua silloin,kun lähtee reissuun !! Itse "röpöttelen reulua seitentäkymppiä",ja aina on perille keritty,ja joskus myöhemmin takaisin !!!  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

iso-juuso:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko -  6.03.2011     kello on 08:40 --- Mihinkä nykyään lomalaisilla ,kulkimella liikuvilla,on kiire,eikös se kiire pitäis nimenomaan loppua silloin,kun lähtee reissuun !! Itse "röpöttelen reulua seitentäkymppiä",ja aina on perille keritty,ja joskus myöhemmin takaisin !!!  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---

Tämä on taasen niitä asioita, joita eläkeläinen ei ehkä ymmärrä ;)

Nyt kun oli hiihtoloma, käytiin vaunun kanssa retkellä ranualla, 650km ajoa suuntaansa. Kun se vapaa on rajattu viikkoon, mahdollisimman pienen osuuden siitä haluaisi viettää ajaen. En sano, että 80km/h rajoitus harmittaisi, valtavan kivaa se vaunuilu näinkin on, mutta kyllä 100km/h nopeus silti olisi jouduttanut tuota siirtymää mukavasti ;)

Mitä tulee tuohon teiden tukkimiseen, niin minun havaintojeni mukaan, jos olen vaunun kanssa ollut jonomuodostelmassa, en ole ollut sen jonon ensimmäisenä. Kärkimiehen on helppo purkaa takaa tuleva jono.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View