En ymmärrä ideaa, miksi pitää avata uusi äänestys samasta asiasta. Jätän ääneni antamatta, kun syntymävuosi ei ole muuttunut ja saatte ehkä sen toivomanne vääristyneen tuloksen omalle vuosikymmenelle.
Yllätys oli ainakin minulle tämän äänestyksen tulos. Aika yleisesti käsittääkseni karavaanarit mielletään ns eläkeläisten harrastukseksi ja näin olin itsekin mieltänyt, varmaan heitä onkin paljon kun on aikaa reissata tai oleskella kausipaikalla mutta ainakin orgilaisissa on paljon 60,70 ja jopa 80 luvulla syntyneitä. Muutaman kerran olen kuullut saunakeskusteluissa huolen tulevaisuudesta kun ei ne nuoremmat enää harrasta,ehkäpä asia ei olekkaan niin
Mitenkään väheksymättä monen seniorikansalaisen tietokoneenkäyttöä, niin taitaa silti tämä nettipalstoilla kirjoittelu olla enempi alle 5-kymppisten hommia.
Osittain varmaan näinkin mutta onhan tässäkin äänestyksessä 50 luvulla syntyneet toisiksi suurin porukka. Kuitenkin työelämässäkin ollaan sinne kuudenkympin hujakoille ja lähes kaikkialla kuitenkin jonkinlaista koneenkäyttöä vaaditaan. Ei ole kyllä mitään faktaa mutta oma mutu on että kyllä reilu kuusikymppiset on nykyään ihan aktiivista nettiporukkaa,se kiinnostaako kirjoittelu erilaisille forumeille on tietysti erikseen.