Tarvetta orgin VeriRyhmälle?
Äänestäjiä yhteensä: 22
Äänestys päättynyt: 10.10.2013 kello on 12:01
Tarvetta orgin VeriRyhmälle?Äänestäjiä yhteensä: 22 Äänestys päättynyt: 10.10.2013 kello on 12:01
Sama vika, paitti on ollu useampi. 2×keuhkossa ja kerran pumpussa. Mä en vielä oo siihen sakkiin päässyt, joutunut tyytymään vaan piikittämään itteäni 8 kk
Minulle se on helppoa kun olen kuljetajana spr:n veripalvelun turun toimiston liikuvassa yksikössä. Jos org ryhmä perustetaan niin mukana ollaan Minua ihmetyttää eräs seikka . Olen ollut monta kertaa sairaalahoidossa,verta on otettu monesti,kokeita tehty useita elämäni aikana,mutta en tiedä vieläkään veriryhmääni,mistään papereista ei selviä,kaikissa on viiva sillä kohdalla,aika outoa ! on todella outoa ![]() saisitko sen kun kysyt terveyskeskuksesta kun sekin tieto olis hyvä olla mukana vaikka lompakossa itsellä on terveyskortti aina mukan josta näkyy -veriryhmä -rokotukset ja -sairaudet ![]() Pitänee katsoa, josko työporukasta saisi ryhmän kasaan - työparin kanssa käydään aktiivisesti, mutta muilla tuntuu aina olevan jotain tekosyitä. Nyt kun luin noita ohjeita tarkemmin, ei varmaan voi jo suoritetulla luovutuksella liittyäEi se aina tekosyy ole, mutta kun on nää työt ja täällä ainakin lähin on Turun veripalvelutoimisto Yliopistonkatu 16 C 20100 Turku Aukioloajat: ma, ti, to klo 11–18 ke, pe klo 10–16 ite on töissä ma ke 9-17, eli ei kerkee (30km matkaa ja toi prkle keskellä turkua) Aina kun ovat täällä satelliittina niin ovat niikin kätevästi et ei silloinkaan sinne ehdi ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free ~25 kertaa ehdin luovuttamaan, kunnes määrättiin tää suomalaisen miehen perussetti: verenpaine- ja kolesterolilääkitys ... Mulla oli sama "vika", mutta sitten viisastuin ja jätin hengenvaarallisen kolesterolilääkityk sen pois ja nyt pelkällä verenpainelääkkeell ä ei estettä luovutukselle ![]() Nuot lääkitysten vaikutukset luovutuksen muuttui joitain aikoja sitten ja minullekkin tuli yllätyksenä se että kelpaan taas luovuttajaksi - kunhan verenpaine pysyy lääkityksellä kurissa ja lääkitys on muuttumaton. Jos luovutus kiinnostaa, kannattaa soittaa veripalvelun infopuhelimeen ja kysyä onko omat lääkitykset este luovutukselle: "Kysy henkilökunnaltamme verenluovutuskritee reistä soittamalla maksuttomaan infopuhelimeemme 0800 0 5801 (ark. 8–17) tai lähettämällä kysymyksen verkkosivuilta löytyvällä lomakkeella." ![]() ~25 kertaa ehdin luovuttamaan, kunnes määrättiin tää suomalaisen miehen perussetti: verenpaine- ja kolesterolilääkitys ... Eipä näköjään kelpaa tuo kolesterolikaan enää tekosyyksi olla luovuttamatta ![]() http://www.veripalvelu.fi/www/1495 tristankin pääsee taas mukaan hyvään porukkaan
Ei se aina tekosyy ole, mutta kun on nää työt ja täällä ainakin lähin onVähän nyt haiskahtaa teko syylle et ei pääse kun veripalvelun liikkuva yksikkö kiertää esim.Paimiossa ym ja luovutus loppuu klo 18 veripaavelu.fi sivulta näkee liikkuvan luovutus paikkakunnat |