Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Hlöauto; bensa vai diesel

<< < (18/26) > >>

99:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  5.11.2011     kello on 11:42 ---Lienee nuo 11 tkm pelkkää maantieajoa, tankkaus.comia kun aika tiiviisti seurailen niin alle viiden sekakulutuksella menee aika harva tuon kokoluokan diesel auto ja siellä on viisi 2010-2012 vuosimallin Saab 9-3 dieseliä joiden keskikulutus on n. 5.8 l/100km

--- Lainaus päättyy ---

Mulla menee skoda tuommoisella n.6l/100km kulutuksella sekalaisessa ajossa (pääkaupunkiseutu), raskas kaasujalka, automaatti ja surutta ilmastoinnit plus muut vermeet päällä. MIelestäni menee kohtuu kulutuksella :)

seijantie:
Minulla volvo V70,Nissan Primera 1.8 ja Sata Fe(diesel) kaikissa kulutus seka ajossa yli 8l/100.Vuosimallit 03,05,07 kyllä nuo uudet moottorit on pieniruokaisia.

JJJ:
Vähällä pääsette. Mä en diesel mondeolla meinaa seiskan alle päästä millään vaikka yhdistetty kulutus pitäisi olla 5.8l/100 km.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  5.11.2011     kello on 15:57 ---Tuo "A/C OFF" (sellainen valo saappaassa) tekee oleellisen 0.2- 0.3L/100km. 
--- Lainaus päättyy ---
Ei kai se ilmastoinnin kompressori viene noinkaan paljoa näin syksyisin vai onko Saabin ilmastointi niin fiksu että se osaa laskea ilman kosteuden ja sen vuoksi pitää sitä sitten jatkuvasti, mutta mielestäni tuo 0.2 - 0.3 l/100km on nykyaikaisen ilmastointilaitteen vaatima lisäkulutus maksimissaan eli silloin kesäkuumalla.

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  5.11.2011     kello on 15:57 ---Tuelvaisuudessa mielenkiinto on dsl-hybridissä tai puhtaassa sähkössä meikäläisellä..

--- Lainaus päättyy ---

Olenkin odotellut että milloin täällä alkavat muutkin kiinnostumaan hybrideistä. 8)

Hybridi on kuin automaattivaihteist o, kerran kun sellaisen hankkii niin tavallinen tekniikka tuntuu, hmm... vanhanaikaiselta. :-X

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  5.11.2011     kello on 19:39 ---

Olenkin odotellut että milloin täällä alkavat muutkin kiinnostumaan hybrideistä. 8)

--- Lainaus päättyy ---

Siinä vaiheessa kun sähköautossa on  polttomoottori joka ainoastaan toimii laturina minua alkaa tuo kiinnostamaan. Joitakin malleja taitaa jo olla olemassa koska olen lukenut näistä koeajoja.
 Nykyset "sekasikiöt" ei herätä yhtään mielihaluja.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View