|
Ostin Mascot 25A laturin ja kytkin sen ohjeiden mukaan. Toimii erittäin hyvin. Valojen välkkyminen ei johtunut laturista. Sitä tapahtui silloinkin, kun järjestelmään ei ollut kytkettynä laturia. Joka tapauksessa valojen välkkyminen poistui ja A - mittari pelaa, kun kytkin Mascotin järjestelmään ohjeiden mukaan. Kiitos neuvoista ja lopputulos on erittäin hyvä. Triopak - Turusta sain Mascotin laturin erittäin kilpailukykyiseen hintaan. Kiitos kaikille neuvoista.pystykkö kertoon mistä ja mihin hintaan, itellekki ois laturi jälleen hakusalla pystykkö kertoon mistä ja mihin hintaan, itellekki ois laturi jälleen hakusalla Torilla olis 20A Ei muuta kuin tinkaamaan ![]() http://m.tori.fi/vi/23283344.htm Joskus ostin torilta 10A mascotin 25€ ei minusta paha hintanen.Nyt 25A mascotti oottelee että laitan vääkylään. Eli kyseessä PMS4 SOLDP, joka tällä päivämäärällä on päättänyt alkaa käryämään, elektroniikalle ominaiseksi hajuksi rouva sen identifioi puhelimitse (itse kun olen ~200km päässä ko. kopista) ja tulee tuon PMS-boksin sisästä. Eli nyt kun tämän säikeen kuvia olen katsellut, olen päätellyt että ko. boksin sisällä on vino pino piuhaa, mutta ilmeisesti ainoa piirilevy joka sisältäisi "haisevaa" elektroniikkaa, on tuo latausosio. Eli, jos laturin kytkee pois päältä/irroittaa ja korvaa (ainakin tilapäisesti) erillisellä laturilla, on suhteellisen suuri todennäköisyys sille, että käry rauhoittuisi? Koko boksin irroittaminen ei oikein houkuttaisi, kun tuo suolivieteri on tällä hetkellä meillä evakkoasuntona, eikä rouvaa kovin kylmässä/sähköttömässä kopissakaan viitsisi komentaa asustamaan ![]() Koko boksin irroittaminen ei oikein houkuttaisi, kun tuo suolivieteri on tällä hetkellä meillä evakkoasuntona, eikä rouvaa kovin kylmässä/sähköttömässä kopissakaan viitsisi komentaa asustamaanMahdolliselle lähettäjälle tiedoksi:1 helpoin vaihtoehto Piirilevyn diodi D1,tyypillinen vika käytettäessä huonolaatuisia agrekaatteja. 2.Vaikein:muuntaja piirilevyllä.Näkyy jäähdytysripojen alla.Hankala korjattava pitäessään sisällään ns.LEAD käämiä,käry todennäköisesti siitä,syy jatkuva suuri ylikuorma.3.Epätode nnäköinen,mahdollinen MOSFET T2/C17. Piirilevy kiinni kolmella muoviklipsillä,yhdellä mutterilla. Mahdolliselle lähettäjälle tiedoksi:Unohtui kohta 4:Suositeltavin:Osta C-tek laturi tilalle,kestää kaikki mainitut tilanteet. Kyseessä siis vaunun kyljestä tuleva 230V syöttö PMS-boksille (ja koko torpalle sitä myöten), siellä oli huono liitos N-johdossa jonka kuoret olivat hyvinkin sulaneet ja runkoliitinkin oli ottanut lämpöjä niin että oli jo likimainten "yhtä könttiä". Olisihan tuon itsekin fiksannut, mutta sain onneksi sähkärin paikalle, ja nyt tuo liitos on autuaasti historiaa. Tuon mukainen ratkaisu on nyt toteutettuna ja vaikuttaisi että käryt jäivät historiaan: https://www.dropbox.com/s/448elo99zfkcs1f/2016-02-24%2012.44.54.jpg?dl=0 Onneksi löytyi ennen kuin paloi koko koppi... Edit 26.2.2016 - lisätty kuvalinkit dropboxista, kun liitteet olivat joutuneet hävöksiin. |