rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mistä vanhan VW LT: osia?  (Luettu 8959 kertaa)

• Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:19.11.2025 kello on 17:47
  • Luonnonmaa, Naantali
Mistä vanhan VW LT: osia?
« : 18.09.2013 kello on 17:25 »
Terve!

Näyttää uhkaavasti siltä, vanha vokkelo joutuu siirtymään arvostettuun kanakoppien säätyyn :( jos ei mistään löydy ehjää jarrupaineensäätö / kuormaventtiiliä.

Kotimaiset tarvike/varaosaliikkeet sekä purkamot on jotakuinkin koluttu netissä. Vaan tuntuu ettei kokovaltakunnassa ole mokomia. Ei uusia eikä vanhoja :(

Onko jollain tietoa, sopiiko jonkun muun merkin säädin volkkariin?

Kaikki tieto otetaan kiitollisuudella vastaan. Thumb

Ja laitehan on tuo allamainittu VW LT31 Matkaaja Grandhotel vm. 1988

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 4.12.2020 kello on 12:17
Vs: Mistä vanhan VW LT: osia?
« Vastaus #1 : 18.09.2013 kello on 17:38 »
Laitoin LT mallisi volkkarin ebay hakuun ja vastauksia tuli muutama tuhat-

Siis: ebay.de tai ebay.fi-
Muista laittaa hauksi maailmanlaajuinen. Muuten saattaa etsiä osia vain briteistä.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:21.07.2023 kello on 01:10
  • Vaasa
« Vastaus #2 : 18.09.2013 kello on 18:06 »
Eipä oikeen ole tarjolla, kuin tuohon 1996 alkavaan mallisarjaan. Ei löytynyt ainkakaan enlannin eikä saksan ebaystä mokomaa kaupan.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 8.08.2025 kello on 20:21
« Vastaus #3 : 18.09.2013 kello on 18:19 »
Terve!

Näyttää uhkaavasti siltä, vanha vokkelo joutuu siirtymään arvostettuun kanakoppien säätyyn :( jos ei mistään löydy ehjää jarrupaineensäätö / kuormaventtiiliä.

Kotimaiset tarvike/varaosaliikkeet sekä purkamot on jotakuinkin koluttu netissä. Vaan tuntuu ettei kokovaltakunnassa ole mokomia. Ei uusia eikä vanhoja :(

Onko jollain tietoa, sopiiko jonkun muun merkin säädin volkkariin?

Kaikki tieto otetaan kiitollisuudella vastaan. Thumb

Ja laitehan on tuo allamainittu VW LT31 Matkaaja Grandhotel vm. 1988

Nyt en muista kuka toimittaa mutta, ilmajousien kanssa asennettavat venttiilit joita käytetään autoissa joissa ei ole ABS jarruja on olemassa. Putken väliin asennus ja näillä on hyväksynnät olemassa. Muutamassa nettikaupassa olen näihin törmännyt. Koitan myöhemmin etsiä noitten myyntipaikkaa.

• Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Luonnonmaa, Naantali
« Vastaus #4 : 19.09.2013 kello on 14:50 »
Terve!

Ei löytyny saksan eikä englannin ebaysta, mutta pohojmmaalta, isoostakyröstä löyty yksityiseltä ehjä käytetty Thumb Thumb Thumb

Aina kannattaa kysellä kavereilta, jos vaikka jonkun kaverin kaveri sattuis tietämään mistä osia saattas löytyä ;D ;D ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
  • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
« Vastaus #5 : 19.09.2013 kello on 14:53 »
Itävallasta löytyy !!!

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
« Vastaus #6 : 19.09.2013 kello on 15:04 »
Terve!

Ei löytyny saksan eikä englannin ebaysta, mutta pohojmmaalta, isoostakyröstä löyty yksityiseltä ehjä käytetty Thumb Thumb Thumb

Aina kannattaa kysellä kavereilta, jos vaikka jonkun kaverin kaveri sattuis tietämään mistä osia saattas löytyä ;D ;D ;D
Thumb

• Kaikkien kaveri Sr.
« Vastaus #7 : 19.09.2013 kello on 16:14 »
Jos joillakin arvon kolleegoilla on tarvetta VW LT osien hankintaan,jonkun verran tiedän asiasta,onhan tuo minun vanhus kohta kolmekymmppinen,toistaiseksi olen löytänyt netistä kaikki varaosat,ja minulla on runsaasti uutta varaosaa kulutus osista,olen hamstrannut !!
« Viimeksi muokattu: 19.09.2013 kello on 16:38 »

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
  • Jo vain !
« Vastaus #8 : 19.09.2013 kello on 19:08 »
-90 mallin Transitin venttiiliä ei kanssa saanut mistään
niinpä irroitin sen ja puhdistin niin tajusihan siittä miten sen sai purettua
kaikki osat irti ja puhtaaksi ja jarruvaseliinin kanssa varovasti kasaan takaisin
pölysuojan lukkorenkaan sai tehdä itse uuden ja siinä tuli kynnenaluset täyteen tikkuja ensin mutta kyllä sekin sitten syntyi alumiini suikaleesta

• Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Luonnonmaa, Naantali
« Vastaus #9 : 19.09.2013 kello on 19:39 »
Jos joillakin arvon kolleegoilla on tarvetta VW LT osien hankintaan,jonkun verran tiedän asiasta,onhan tuo minun vanhus kohta kolmekymmppinen,toistaiseksi olen löytänyt netistä kaikki varaosat,ja minulla on runsaasti uutta varaosaa kulutus osista,olen hamstrannut !!

Terve!

Jos aikoo noitten vanhojen vermeitten kans elää, on tuo keräilytalous ainoa oikea tapa. Aina pitää ottaa talteen kun jotain osia jossain näkee, eikä osia vaihtaessakaan pidä heittää rikkinäistä osaa noinvain pois,vaan asia pitää tarkkaan miettiä, että käviskö tuosta jotain vielä korjaus sarjaksi. ;D :) :) :)

Lainauksen bold lainaajan.

• Vieras
  • Vs: Mistä vanhan VW LT: osia?
    « Vastaus #10 : 21.09.2013 kello on 00:20 »
    Matkustamon paloihin en lausu puolta sanaa, mutta olettekos tulleet ajatelleeksi puolustusvoimien materiaalihuutokaup poja? Se ei LT varaosa-autoksi sellaisessa hirveitä kustanna.

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 9.03.2016 kello on 16:31
    « Vastaus #11 : 21.10.2013 kello on 20:56 »
    Hei ! Tarvittavaosa olikin näköjään löytynyt, mutta kuitenkin minultakin löytyy vaikkamitä vm:75-95 LT:n osia olisi jopa ylimääräisiä turbomoottoria,vaihdelaatikko ym.peltiosia ei ole kaikkea pikku osiamyös(purin jonkun pakun osiksi) yv:tä jos jollain on tarvis. :)

• Kaikkien kaveri Sr.
    « Vastaus #12 : 21.10.2013 kello on 21:19 »
    Hei ! Tarvittavaosa olikin näköjään löytynyt, mutta kuitenkin minultakin löytyy vaikkamitä vm:75-95 LT:n osia olisi jopa ylimääräisiä turbomoottoria,vaihdelaatikko ym.peltiosia ei ole kaikkea pikku osiamyös(purin jonkun pakun osiksi) yv:tä jos jollain on tarvis. :)
      Löytyykö ehjä kardaani ?

• Kaikkien Kaveri
    • Aiheen aloittaja
    • Luonnonmaa, Naantali
    « Vastaus #13 : 21.10.2013 kello on 22:09 »
      Löytyykö ehjä kardaani ?

Terve!

Tohon omaan LT:hen jarruja hakiessani niin saksan E-bayssa tuli LT:kardaanin tukilaakeria vastaa usseempiakin. Omaani löysin "maalais" romuttamosta käytetyn vääränlaisen, mutta päistään oikeanlaisen kartaanin, jossa oli ehjä tukilaakeri. Siitä sitten paikallisella alan koneistamolla (Aarmachine, Turku) rakenneltiin vanhoista putkista ja "uusista" päistä toimiva kardaani. Varmaan siellä olis ollu ristikotkin jos olis tarvinnu.

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:10.09.2016 kello on 09:49
    « Vastaus #14 : 21.10.2013 kello on 23:07 »
    http://www.oberschlachter.fi/

Soitas näille pojille. Eiköhän löydy.

muoks:Olikin näköjään löytynyt, mutta tuolta tosiaan löytyy pakuvolkkareihin uutena ja käytettynä vaikka mitä jos tarvis tulee. Itse tuolla asioineena tyytyväinen olen ollut. Asiallista toimintaa.    Thumb