Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Ducaton etupään "nytkytys"

<< < (3/4) > >>

perho-ukko:
Veto puolella on vika,akselit !

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: W4rdog - 16.09.2013     kello on 20:22 ---aboat 4000km ajetut Hankook Vantra LT

tämä nytkytys tuli kesän aikana ja ei ilmene kuin kiihdytyksessä, ei rullauksessa ja 50-80kmh
en usko, että on renkaista kiinni.
itse en ainakaan ole kiviin tai suurimpiin kuoppiin ajellut

--- Lainaus päättyy ---
aivan niihä jo alus kerroit ettei rullatess.. mä oon joutunu noit sisäpään niveliä vaihtaan joko uuteen tai keskenään varman useita kymmeniä juurikin sen veto täristyksen takkii.. Huom en ommiin kulkineisiin ku niis on kardaani ja muutamissa kaksikin

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: W4rdog - 16.09.2013     kello on 20:22 ---aboat 4000km ajetut Hankook Vantra LT

tämä nytkytys tuli kesän aikana ja ei ilmene kuin kiihdytyksessä, ei rullauksessa ja 50-80kmh
en usko, että on renkaista kiinni.
itse en ainakaan ole kiviin tai suurimpiin kuoppiin ajellut

--- Lainaus päättyy ---
      Omassa a-autossa on myös hankook vantra. ja on pelannut todella hyvin 5oookm. mutta olisi hyvä tutkia ne kumit, ei tarvi olla kuin yksi teräs poikki niin jo tuntuu...

jus66si:
Veikkaisin turbon hukkaportin vuotoa. Laskee väärään aikaan painetta pihalle.
Esim jos on kellon jousi poikki ja vastus pienentynyt niin pääsee hukkaportti raottumaan pakokaasun pyörteillessä. Joissain on tehnyt myös muuttuvasiipinen turbiini, jos osa siivistä on jumissa  eikä avaudu, vaan mahtanneeko tuossa vuosimallissa jo sellaisia olla ::) 

Siis tätä ajattelin nimenomaan kun kun tulee puhetta vetotapahtuman nykytyksestä. Sitten tietysti kytkiasetelma...Kuu luuko tyhjäkäynnillä sivuääniä kytkimestä?

janitkon:

--- Lainaus käyttäjältä: jus66si - 17.09.2013     kello on 20:26 ---Veikkaisin turbon hukkaportin vuotoa. Laskee väärään aikaan painetta pihalle.
Esim jos on kellon jousi poikki ja vastus pienentynyt niin pääsee hukkaportti raottumaan pakokaasun pyörteillessä. Joissain on tehnyt myös muuttuvasiipinen turbiini, jos osa siivistä on jumissa  eikä avaudu, vaan mahtanneeko tuossa vuosimallissa jo sellaisia olla ::) 

Siis tätä ajattelin nimenomaan kun kun tulee puhetta vetotapahtuman nykytyksestä. Sitten tietysti kytkiasetelma...Kuu luuko tyhjäkäynnillä sivuääniä kytkimestä?

--- Lainaus päättyy ---

Miten voi olla osa siivikosta jumissa? Nehän ovat mekaanisesti toisiinsa kytköksissä.

http://www.youtube.com/watch?v=WDsD0y_OIUo  <--Esimerkki video

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View