Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Auton vahaus

<< < (14/20) > >>

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: janitkon - 22.07.2011     kello on 18:18 ---Eikös noissa mequiarsin nxt vahan ohjeissakin sanota jotain tuosta pitkästä kuivumisesta väh. 30min tjsp? Ei pysty nyt tarkistamaan, ku ollaan Kokkolassa. :)

--- Lainaus päättyy ---

Näin Megun ohjeissa mainitaan:
- ei auringonpaisteessa
- viileälle pinnalle levitys
- annettava kuivua vähintään puoli tuntia
- ei maalaamattomille kumi- tai muoviosille

janitkon:

--- Lainaus ---- annettava kuivua vähintään puoli tuntia
--- Lainaus päättyy ---

Tuota minä muistelinkin, paino sanalle _vähintään_  ;)

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: janitkon - 22.07.2011     kello on 18:29 ---Tuota minä muistelinkin, paino sanalle _vähintään_  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Kun vahasin tuolla niin annoin sen kuivua runsaan tunnin. Ilman lämpö oli runsaat +20C.

ihaa:
Itse olen vahannut henkilöauton niin että vahaan koko auton ja sitten kahville, kahvin jälkeen aloitan kiillottamisen samassa järjestyksessä kuin vahauksenkin, kerkiää kuivua vallan mainiosti.

ihaa:
Tulipahan sitten kesäkuuhun siirtymisen myötä innostuttua vahaamaan autoja oikein urakalla, ensin isän RAV4 ja nyt sitten illemmalla syksyllä vaihtoon menossa Opeli, eihän siitä myyjä enää sopimuksen myötä parempaa hintaa anna mutta omaksi iloksihan niitä autoja vahhaillaankin.  8)

Vielä on 8-vuotias maali kiillossaan.

oho....olipa vanha ketju, lähes 2 vuotta vanha, ei taida vahaus olla ykkösjuttu monella. :o

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View