Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Auton vahaus
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 20.07.2011 kello on 18:50 ---Enpä osaa muuta sanoa kun mielestäni
kohta n.3 on jokseenkin peilimäinen.
Olisko se kohta mitä, et ole käsitellyt. ;)
vaan vanha kiilto loistaa.
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 21.07.2011 kello on 19:45 ---Eli vastaukseni oli oikea. :D
Kyllä vahoilla on valtava ero.
Kerran kokeilin sitä helppoa ICE jotain,
Loput saa noutaa veloituksetta. En ollut
ollenkaan iloinen, muuten kuin helppoa oli. ???
Hyvän kiillon on Dorotea saanut auton kylkeen.
--- Lainaus päättyy ---
Ihan ei eka vastauksesi osunut oikeaan. Kun vertaili luonnossa näitä pintoja, en silmällä erottanut eroja niissä. Vanhassa vahatussa ja juuri vahatussa pinnassa.
Mikä sitten on kulutuskestävyys, siihen en vielä Megun osalta pysty mitään sanomaan. Aika sen tulee näyttämään, onko se hintansa arvoinen. ;D
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 20.07.2011 kello on 18:50 ---
Olisko se kohta mitä, et ole käsitellyt. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Iskin silmää tuossa kohdassa. ;)
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 21.07.2011 kello on 20:03 ---Iskin silmää tuossa kohdassa. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Huomasin kun näyttökin hieman kastui. ;D ;D
kimi:
Vahaamisesta eräs autofixaaja sanoi, että vahan kannattaa jättää mahdollisimman pitkäksi aikaa auton pintaan ennen kiillottamista. Itse hän väitti levittävänsä vahat vahattaviin autojen pintoihin työpäivän päätteeksi ja kiillottavansa ne vasta seuraavana päivänä.
En ota kantaa koska itse pesen vahapitoisilla pesuaineilla ja tämä riittää minulle. Ja itsepalvelupesulois sa ruiskutan kuumavahaa.
janitkon:
Eikös noissa mequiarsin nxt vahan ohjeissakin sanota jotain tuosta pitkästä kuivumisesta väh. 30min tjsp? Ei pysty nyt tarkistamaan, ku ollaan Kokkolassa. :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta