Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Auton vahaus
AnneN:
Kirjoitin vahauksesta Oulun pesu-ketjuun. Ja nyt tuli selväksi mikä meni pieleen >:(
Liika äkkiä aloitin kiillotuksen. Voi pahus.
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 22.07.2011 kello on 19:45 ---Itse olen vahannut henkilöauton niin että vahaan koko auton ja sitten kahville, kahvin jälkeen aloitan kiillottamisen samassa järjestyksessä kuin vahauksenkin, kerkiää kuivua vallan mainiosti.
--- Lainaus päättyy ---
Persetti kun tulin lukeneeksi koko ketjun läpi niin tuli Doroa ikävä.. :( :'(
Olihan meillä joskus vääntöä ihan jonninjoutavasta.. :)
Mutta onhan se hyvän vahan metsästys totista touhua... Thumb Thumb
Itse olen sen löytänyt ja sillä mennään.. ;)
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 1.06.2013 kello on 21:30 ---Persetti kun tulin lukeneeksi koko ketjun läpi niin tuli Doroa ikävä.. :( :'(
--- Lainaus päättyy ---
Juu, tuli kieltämättä haikea tunnelma toista palstalaista kohtaan, oli palstan innokkaimpia vahaajia ja oli hänen kalustokin sen näköistä. :-\
pamaus:
Vaunun katon olen pessyt ja vahannut tänä keväänä. Viime keväänä putsautin auton ammattilaisella.
Maksoi se 170 e, myllytys, vahaus jne. Juuri kun eilen pesin auton, totesin, että on se ihan eri asia vahata auto itse kuin ammattilainen sen tekee. Edelleen pinta oli hyvä tuon myllytyksen jäljiltä pinta oli todella hyvä.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 1.06.2013 kello on 21:53 ---on se ihan eri asia vahata auto itse kuin ammattilainen sen tekee. Edelleen pinta oli hyvä tuon myllytyksen jäljiltä pinta oli todella hyvä.
--- Lainaus päättyy ---
Onhan se myllytys aivan toista kuin käsin vahaus, hävittää naarmut ja tekee pinnasta tasaisen johon ei sitten likakaan pääse imeytymään, mutta on se tuo oman auton vahaaminen vaan sitä jotain. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta