|
Hienoa jälkeä.. ![]() Ag punainen ja megu nxt 2.. Tuli tällästä jälkeä.. Millä aineilla vesaikko on auton kiillottanut?? Tuota minäkin käytän eli noissa minun laittamissa kuvissa Toyo on vahattu sillä. Syksyllä ostin kokeeksi vielä paremmaksi kehuttua Collinite 845 eli http://www.autonhoito.com/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=6_40&products_id=221 . Hondan punainen väri alkoi elämään vaikka on ikää jo 15 vuotta.Jos joku ei tiennyt niin punainen maalisävy on kaikkein pahin haalistumaan auringon valosta.Hondassa ei vielä ollut pahalla mallilla mutta kyllä sen punasen sävy syveni eli oli jo alkanut se mattaantuminen. Vahaaminen kannattaa kyllä aina ja pesemiseen kannattaa käyttää kunnon pesuaineita eikä mitään Fairya. ![]() ![]()
Sama täällä,vaunu ja auto vahattu sillä,varmaan on olemassa parempiakin mutta lienevätkö tällaiselle laiskalle yhtä helppoja? Kyllä tää lainauskin voi olla vaikeaa ![]() Edit: Lainaus korjattu, Ylläpito Millä aineilla vesaikko on auton kiillottanut?? Kunhan kerkiän/on asiaa tuonne kellariin niin lunttaan ja vastaan. Helppo on käyttää, mikä sopii minulle mainiosti. ![]() Sitä Ice vahaakin kokeillut mutten ollut tyytyväinen. ![]() joskus kauan sit menin solikkaan laittaa jotain ihme vahaa ja siinä kun oli silloin se ropollinen pinta oli ihan urakkaa saada sieltä ropopinnasta niitä valkoisi kiillotusvahoja näkymättömiin Itse olen käyttänyt sopivan jäykkäharjaista (muovista)harjaa noiden vaha jämien poistoon, toimii hyvin ja ilman ärräpäitä ![]() miten niin luin sen satakertaa autovanhus , mut komiat kiillot on autois ... ihanaa katsella sitä lumetonta maata ja metsää ,mut ei huonoja ne muutkaan kuvat , joskus kauan sit menin solikkaan laittaa jotain ihme vahaa ja siinä kun oli silloin se ropollinen pinta oli ihan urakkaa saada sieltä ropopinnasta niitä valkoisi kiillotusvahoja näkymättömiin ... siin sit jo loppuksi isäntäkin otti kiillotuskoneen ja töitä tehtiin tosissaan , sen siit oppis , et koklaa aina jonnekin piilopaikkaan moissii tuotteit ...en nyt muista mitä mahtoi se vaha olla ... Minä käytän aina kiillotuskonetta vaunun vahauksessa - miksi pitäisi tehdä käsityötä kun koneetkin on keksitty ![]() ![]() Eikö tossa koneen käytössä ole riski että kuluttaa maalin puhki jos vähänkään hiovia käyttää ? Ei ole. Ellet sitten hinkaa yhtä kohtaa minuttiitolkulla (väh. kymmeniä minutteja) ![]() Eikö tossa koneen käytössä ole riski että kuluttaa maalin puhki jos vähänkään hiovia käyttää ? Ja tuon koneen käytöllä siitä menee pois se vahaamisen ilo. Miksi hyvään ja hoidettuun pintaan pitäisi laittaa hiovia aineita Hyvä vaha ja kone niin kyllä tulee hyvä.Jos vaunun koria on kiillotettavana lähes 6m ja auto päälle, on urakan loppupuolella ilo kaukana ![]() .. joka alkaa sitä putsaamaan ja rasvaamaan sekä kiilottamaan .. et sillee.... niin ja oikeesti , kyl se ompelukone sit toimiikin taas ihan mallikelpoisest pien lipsaus asian viereen .. suokaa anttex ![]() Millä aineilla vesaikko on auton kiillottanut?? Nyt alkaa olemaan taas aika. Tällä vahasin. Helppo ja hyvä lopputulos sekä kestävä. |