Nokiahan ei ole nyt yhtiönä palaamassa puhelinmarkkinoille, ainoastaan lisenssoinut asioita.
Nokiahan ei ole nyt yhtiönä palaamassa puhelinmarkkinoille, ainoastaan lisenssoinut asioita.
|
Nokiahan ei ole nyt yhtiönä palaamassa puhelinmarkkinoille, ainoastaan lisenssoinut asioita. No onneksi kummassakaan ei ole AndroidiaSiinä se syy, miksi täälläkin mennään vanhoilla Lumioilla ![]() nokian mahdollisuus suuruuteen meni! Mitäköhän tämä tarkoittaa? Mitäköhän tämä tarkoittaa?Tarkoittaa jotta siitä ei tule enää sellaista kuin ennen oli. nykyisellä tasolla mennään jos ei heurekaa löydy Lihavat vuodet olivat syöneet menestymis- ja kehittymishimon Nokialta. Itselläni taas on aito Nokia, valmistettu suomessa. Tällä mennään siihen asti kun tulee parempaa markkinoille, tai menee korjauskelvottomaks i.Minulla on kymmenkunta E7:aa . Just lähetin Puolaankin yhden. Ja montakymmentä muuta Nokiaa en tarkoita LumioitaSiinä se syy, miksi täälläkin mennään vanhoilla LumioillaMinulla on firmalla iso liuta eri malleja, niitä menee tasaisen tappavasti, ei kukaan katso kaltoin ![]() Hyvästi Nokia Lumia Made In China,josta sen ostinkin Ebay:sta Huonoin puhelin mitä mulla on ollut . Takakansi mureni itsestään . Tilasin uuden ja sekin mureni. Salama vaikeni jo kauan sitten . Mulla on yksi uusi näyttö tuohon 920 malliin jos joku tarvitsee 25€+rahti. Nyt on Huavei Honor 7 ja kyllä tuntuu tukevalta tuollainen metallirunkoinen . Katsellaan kuinka kestää käyttöä sitten,toiminnot ovat hyvät ja selkeät (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)Mulla kanssa Huavei honor7 |