näin reissumiehen kannalta p*ska homma, mutt toisaalta ei vuoteen oo ollukkaa ukomaan keikkoi.. pitäsköhä asialle tehä jottain..
|
Sivuja: [1] Siirry alas
näin reissumiehen kannalta p*ska homma, mutt toisaalta ei vuoteen oo ollukkaa ukomaan keikkoi.. pitäsköhä asialle tehä jottain..
Hyvä juttu mulle...
Tuskin olisin enää saanut kotimaassa rajatonta datayhteyttä 2€ kuukausihintaan, niin kuin nyt on. Tällainen tavallinen rahvas kun liikkuu ulkomailla nettiä käyttäen vain noin pari viikkoa vuodessa.
Hyvä juttu mulle...toi on kyllä aika hyvä pointti.. kyll niit paikallisia saa ostettua ain reissuilla niinku tähän asti, vaikk muutamissa maissa on joutunu turvautumaan paikallisten apuun kun eivät myy ulkomaalaisille.. Eli tulevaisuudessakin saamme lomalla pelata peliä: mokkulaa mä metsästän
Ongelmahan tosiaan se että myvätkö ja sitte miten se aktivoidaan, riittääkö kielitaito vai vaatiiko sekin jo netin.Hyvä, että kävi noin. Toivottavasti voimme jatkossakin nauttia euroopan halvimmista puheluista kotimaassamme.
Hyvä, että kävi noin. Toivottavasti voimme jatkossakin nauttia euroopan halvimmista puheluista kotimaassamme. Lainaus Uudessa EU-luonnoksessa asiaa ei mainita ollenkaan. Kroesin tiedottaja sanoo Reutersille, että luonnokseen on tehty kesän aikana "useita parannuksia", jotka auttavat yhteisen telemarkkina-alueen syntymisessä. Niin että.... ![]() Kun tämä "roaming-alennus" tuli tietoon alkoi suomalaisten väyliä omaavien kiireinen toiminta asiakkaiden kustannusten ylös saamiseksi eli heidän tulojen "piennennyskorvaus" ja he ilmoittivat 20-30 %:n kuukausimaksukorotu ksista. Tarkoituksena oli samalla vaikeuttaa uusien operaattorien tuloa Suomen markkinoille.
Valtiovalta puuttui ilmoituksiin ja varoitteli tulossa olevaa hintakattoa. No nyt kun roamingrokotus saa jatkua tarvitaanko koko 20-30 %:n korotusta? Kuinka he vetäytyvät tyylikkästi kun tiedossa on että nykyiset maksut ovat kattannet investointi- ja kattavat käyttökustannukset? No nyt höpistään taas päinvastaista...
Ota nyt tostakin selvää. http://www.iltasanomat.fi/matkat/art-1288597593284.html Aakku, ei se ollut höpinää ainoastaan ne arvioni jatkosta kuinka vetäytyä ettei valtiovalta aseta hintakattoa.
Aikaisempi kirjoituksessani ollut höpinä oli julkista faktaa. Sivuja: [1] Siirry ylös
|