rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitä vastaat ,kun lehti ym. kaupustelijat soittavat ?  (Luettu 7344 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
Vs: Mitä vastaat ,kun lehti ym. kaupustelijat soittavat ?
« Vastaus #15 : 29.08.2013 kello on 12:22 »
huippu juttu oli tässä
mennä vuonna
kun olin joskus tilannut tyttärenpojalle
jalkapallolehden vuodeksi
niin seuraavana vuonna lähettivät
jääkiekkolehden
eikä tuo poika edes pelaa jääkiekkoa
vaan katselee kyllä Tps pelejä
kaukalon laidalta
noh sitten tuli lasku minun nimissä
ja soitin sinne lehteen
kysyen ,että miks ihmeessä
toi määräajalla 1v.  ja jo lopettetu lehti
oli muuttunut jääkiekkolehdeksi
ja vieläpä kestotilauksesi ym ym diiba-daabaa
väitti vielä ,että olen sen tilannut joltain puh.myyjältä  ???
kerroin ,että miks tilaan jotain sellaista
josta ei ole iloa kennellekkään  ???
pyysin sen myyjän nimen ja puh,numeron s,postiini
tai txt vietillä
mutta kuten jo arvelinkin
ei sellaista ikinä tullut
ei myöskään uutta laskua  ::)
jotta tuo jäi aika mysteeriksi minulle tuo tilauksen soittaja   >:(
jos vaan kokeilivat ,joskos menis lasku läpi
mutta olen niin pihi noista muutamista  pennosistani
etten todellakaan maksa , sitä mitä en ole tilannut  :o

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:24
  • viva la France
« Vastaus #16 : 29.08.2013 kello on 12:30 »
Minulla on ollut ja on tapana sanoa että olen neuvotteleva konsultti ja laskutan alkavalta puolelta tunnilta puhelinneuvottelust a 180 euro/h + alv, joten olisitteko hyvä ja kertoisitte ensin osoitteen jonne voin laskun tästä keskustelusta laittaa. yleensä siinä vaiheessa kuuluu piip piip...

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:22
  • Kotkan poikii ilman siipii
« Vastaus #17 : 29.08.2013 kello on 12:33 »
Mä yleensä vastaan jos yleensä vastaan lainkaan että funtsitaan,soita uudelleen joku muu päivä. eivät yleensä soita. Keväällähän
mulle tuli se avaimenperä caraavani logolla ja alku kesällä sieltä sitten soitettiin josko ottaisin sen maksullisen palautus palvelun käyttöön no tottakai vastasin että soittele huomenna niin oon ehtinyt miettiä asiaa niin se äihähän oikein suuttui ja sanoi oikeesti kiukustuneena ettei hän ikinä tule soittamaan mulle toista kertaa. No se oli hänen päätöksensä. Jäin kyllä ihmettelemään että kuinka Sfc antaa tai myy kaikenmoisille agressiivisille puhelinmyynti yrityksille jäsenrekisteri tientonsa. Jos tälläisiä tulee jatkossa lisää niin jätänpä jäsenmaksut maksamatta.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2023 kello on 09:41
« Vastaus #18 : 29.08.2013 kello on 12:34 »
Minulla on ollut ja on tapana sanoa että olen neuvotteleva konsultti ja laskutan alkavalta puolelta tunnilta puhelinneuvottelust a 180 euro/h + alv, joten olisitteko hyvä ja kertoisitte ensin osoitteen jonne voin laskun tästä keskustelusta laittaa. yleensä siinä vaiheessa kuuluu piip piip...

Heheh nyt pistit pahan.. ^-^

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:56
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
« Vastaus #19 : 29.08.2013 kello on 12:36 »
Vastaan milloin mitäkin, riippuen mielentilastani. Joskus kuuntelenkin ja joskus jopa tilaan jotakin.

Viimeksi tilasin alushousut hintaan 0 euroa. Paketti tuli todellakin tuohon hintaan, mutta maksoi se kuitenkin 99 senttiä. Nimittäin sitten piti peruuttaa jäsenyys. Puhelimessa piti jonottaa melkein puoli tuntia. Onneksi tuossa liittymässä on vuorokautinen maksukatto, 99 senttiä. Täyteenhän se ehti mennä ennen kuin minulle vastattiin ja sain peruttua jäsenyyden.

Ei ollut housut kalliit kuitenkaan.

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
« Vastaus #20 : 29.08.2013 kello on 12:43 »
just noiden ilmais tavaroiden kans
saa olla varovainen
saattaa olla ,että käy kuin tutun kaverille
joka meni ja tilas jotain laihistuotetta  :o
ensin vain postikulut maksamalla
ja loppuen lopuksi
meni luottotililtä 400 e
nyt asia on poliisilla
sillä tuohan on töys rikos
ottaa toisen tililtä rahaa
vaikka ei ole saanut edes tuotteitta sen edestä  >:(
mutta kannattaa varoa
kaikkea ILMASTA
koska mikään ei ole ilmasta noilla myyjillä  >:(

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:24
  • viva la France
« Vastaus #21 : 29.08.2013 kello on 12:44 »
Sama tyyli toimii myös monen mainoksiaa lähettävän firman kanssa. Ystävällinen sähköposti vain mainoksen lähettäjälle tyyliin; Tämä tietokone on mainoksia näyttävä kone ja tällä koneella mainostaminen maksaa 50 euro per katsottu mainos. Yleensä tulee ystävällinen yhteydenotto jossa pyydetään laittamaan sähköpostia heidän estoalveluun. Siihen vastaan että veloitamme tästä eteenpäin jokaisesta teidän kanssa käymästä sp keskustelusta viisikymmentä euroa.
Vastaanottaessanne tämän sp olette hyväksyneet sopimuksen.
Yleensä sen jälkeen ei kuulu enää mitään.
Spammaajiin tosin tämäkään ei toimi.
Tosin empä noita erilaisia ihme tarjouksia ole saanutkaan

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:30.11.2025 kello on 22:46
« Vastaus #22 : 29.08.2013 kello on 13:23 »
Nämä on vähän hankalia tilanteita. Pääsääntöisesti suhtaudun aika kriittisesti puhelinmyyntiin, varsinkin yritykselleni soittaville pesuainekauppiaille . Myyntipuheluita tulee minulle 2-3 päivässä. Osa löytyy jo puhelinmuistiosta "älä vastaa" nimen alta.
Sitten se kolikon toinen puoli. Monille tuo on ainoa duuni mitä on  tällä hetkellä mahdollista saada ja palkka tulee sen mukaan mitä saa myytyä (yleensä ei juurikaan mitään). Sillä pitäisi sitten rahoittaa elämää ja opiskelua. Ei ole helppoa ei. Kuinka moni meistä lähtisi edes yrittämään vaikka olisi ainoa työ joka olisi tarjolla?  Siinä on sitten hienoa yrittää tehdä työtään kun ensimmäiseksi puhelimesta kuuluu "haista  ittu, minä mitään osta eläkä ...tana soita tänne enää ikinä" tms.
Nostan kuitenkin näille ihmisille hattua että yrittävät eivätkä ruinaa sosiaalihuollon luukulta rahoja (maksetaan me muuten nekin, eikä saada tuulilasia kaupan päälle) tai rullaile mummoja porttikongeissa.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:28.03.2025 kello on 12:31
  • 1299XX
« Vastaus #23 : 29.08.2013 kello on 13:29 »
Liittymää avatessa kun on ilmoittanut et numero salaiseksi niin eipä ole yksikään lehtimyyjä soitellut  ;)

Saan lehden tilattua netistäkin. Lisäksi mun numero löytyy jo kaikilta niiltä kenen on tarve mulle soittaa. Sama numero ollut varmaan kohta 10 vuotta, ni kyllä se jo hyvin on tiedossa. Alussa tosin vanhat mummot soitteli ja kyseli Antti Hulkkoa, jolla numero oli ollut ennen mua. Nyt ei oo mummot häirinneet enää vuosiin.

Inhottavinta on et lasten puhelimiin tulee tekstiviestimainoks ia. Esim Ikea mainostaa 6-vuotiaalle jotain ja Plustv kaupaa kanavia 12-vuotiaalle  Thumbd

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 18:01
  • Oululainen terwaporwari
« Vastaus #24 : 29.08.2013 kello on 13:48 »
Meikäläinen ei taida olla puh.myyjien suosikkiasiakas,kerran erehdyin nimittäin ostamaan ja näytti etten siitä puljusta pääse eroon ollenkaan.Kolme eri naista,yksi näistä kaksi kertaa yritti taannoin saada asiakkaaksi yhteen firmaan erilaisilla ilmaiskylkiäisillä. Paras veto oli kun viimeinen soittaja ehdotti että hän lähettää vain ilmaistuotteet.Käsk in laittaa merkinnän heidän rekisteriin että olen täysi hullu enkä ota edes ilmaisia tuotteita vastaan.Ei ole ottaneet enää yhteyttä.Yleisin vastaukseni on,kun selviää että soittaja on puh.myyjä"kiitos soitostasi,en tilaa eikä minulle saa ilmaiseksikaan lähettää mitään,hyvää päivänjatkoa".Sitten laitan yhteyden poikki.Voi olla jonku mielestä tylyä,mutta minulla lienee oikeus päättää ajankäytöstäni.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:45
« Vastaus #25 : 29.08.2013 kello on 18:12 »
Liittymää avatessa kun on ilmoittanut et numero salaiseksi niin eipä ole yksikään lehtimyyjä soitellut  ;)

Saan lehden tilattua netistäkin. Lisäksi mun numero löytyy jo kaikilta niiltä kenen on tarve mulle soittaa. Sama numero ollut varmaan kohta 10 vuotta, ni kyllä se jo hyvin on tiedossa. Alussa tosin vanhat mummot soitteli ja kyseli Antti Hulkkoa, jolla numero oli ollut ennen mua. Nyt ei oo mummot häirinneet enää vuosiin.
Itse en vastaa mihinkään puheluun, jos puhelu tulee salaisesta numerosta. Siitä syystä en itsekään pidä salaista numeroa.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:45
« Vastaus #26 : 29.08.2013 kello on 18:58 »

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:13
  • Häme
« Vastaus #27 : 29.08.2013 kello on 19:20 »
Minä kyllästyin puhelinmyyjiin totaalisesti. Aloin ilmoittamaan heti puhelun laadun selvittyä, että kaupallisiin puheluihin kuunteleluni maksaa 10€/min. Luulin keksineeni loistavan rahan ansainta konstin. Mutta mitä vielä. Puhelut ovat loppuneet lyhyeen heti kun kysyn tietoja lasku lähettämistä varten. Samoista paikoista ei juuri uusintasoittoja ole tullut. Nykyisin ahneuksissani kerron kuuntelemiseni maksavan 20€/min. Viime aikoina on puhelinmyyjät häirinneet ehkä kerran 2:ssa kuukaudessa.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:22
  • Kotkan poikii ilman siipii
« Vastaus #28 : 29.08.2013 kello on 20:17 »
Itse en vastaa mihinkään puheluun, jos puhelu tulee salaisesta numerosta. Siitä syystä en itsekään pidä salaista numeroa.
En minäkään ennen vastannut,mutta nykyään on vastattava koska poika joutuu aina soittamaan salatuista linjoista. Oman puhelimen käyttö on kiellettyä

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:03
  • Autossa on pyörät
« Vastaus #29 : 29.08.2013 kello on 21:05 »
Kuuntelen 10 sekuntia jos en tunne numeroa. Sitten kysyn meinaatko mulle jotain myydä? Kun alkaa änkytys toivotan hyvää päivän jatkoa ja EN osta mitään. Sitten lopetan puhelun