Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitä vastaat ,kun lehti ym. kaupustelijat soittavat ?

<< < (8/11) > >>

JJJ:

--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 29.08.2013     kello on 23:12 ---Jos tulee puhelu tuntemattomasta numerosta, en vastaa, ellei ole esim. lääkärin kanssa sovittu.
Kun tulee puhelu oudosta numerosta, en vastaa. Viime aikoina näitä on tullut ja kun olen numerohausta hakenut numeroiden omistajaa, sitä ei löydy.

--- Lainaus päättyy ---
Poliisikin soittaa salaisesta numerosta  ::)

Jushi69:
Pittää aina muistaa että siellä ne meitinkin lapset ovat vaan töissä ja yrittävät tehdä työtänsä.. Thumb
Minä yritän aina kuunnella jonkin aikaa kunnes kohteliaasti ilmoitan että jos pitää tilata jotain niin soitatko joskus myöhemmin..
Ei se tyly vastaus paljon mieltä ylennä toisessa päässä?? :(
Niitä kun saat 30 kpl päivässä niin itsetunto alkaa olla nollassa. :'(
Joten kohtuutta minun mielestä niihin vastauksiin. 8)

trapper:
yleensä vastaan et "ei kiinnosta" sit tulee vastaus miks ei kiinnosta sanon "ei kiinnosta" sit viel kysytään et mikä sit kiinnostaa sanon et "pilxu" kiinnostaa sit mennään jo hiljaseks

JariJ:
Mulla kun on työpuhelin ja joutuu noihin tuntemattomiinkin numeroihin vastaamaan työaikana, niin olen ottanut tavaksi sanoa etten osta mitään, heti kun havaitsen kyseessä olevan puhelinmyyjän. Tämä on tehonnut 4/5 tähän astisista soittajista. Punainen luuri sitten tuohon 1/5.

retkeilijä:
Puhelinmarkkinointi kielto maistraatin kautta auttaa. (liekö mainittu jo aiemmin?)

Heti kun huomaan markkinointia, kiitän tarjouksesta, saneon että en tarvitse ja suljen puhelimnen.

Mutta jos olen puheliaalla päällä turisen ja keksin vaikka mitä älytöntä (helposti) huumori-sanomista  :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View