Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitä vastaat ,kun lehti ym. kaupustelijat soittavat ?

<< < (7/11) > >>

retsasung52:
Jos soittaja tuntuu mukavalta (naiselta) pyydän hänen numeroa ja lupaa soittaa viikonloppuna, esim.(lauantai iltana) kun on parempaa aikaa jutella. Mikäli tämä ei käy lopetan puhelun ja pyydän ettei ainakaan hän soita toiste.

Onneva:
Harvoin soittelevat, kun mua on vaikea saada päivisin kiinni.
En vastaa työajalla omaan puhelimeen, koska en yleensä kuule sitä.
Ne joilla on "oikeeta" asiaa, tietävät soittaa työpuhelimeeni.

Jos satun omaani vastaamaan ja siellä on joku puhelinmyynnillä leipäänsä tienaava, niin en halua olla töykeä tai epäkohtelias. Yleensä päättäväinen "kiitos ei" riittää.

Joskus tilaan lehtiä lyhyille määräaikaisille tilausjaksoille.

krtek:
Viimeksi yritin kohteliaasti pari kertaa keskyttää showtaan pitävää lehtikauppiasta mutta kun ei kuunnellut niin minä kuuntelin. Sitten kun kertoi että lehdet on valmiiksi maksettu ja minun tarvitsee maksaa vain kotiin kantaminen tein omasta mielestä ehdottoman hyvän ehdotuksen. Ensin varmistin että minun pitää maksaa vain kotiinkantaminen ja näin oli tilanne. Ehdotin että jätetään ne lähimpään postitoimistoon jolloin lehdet ei maksa minulle mitään ja voin käydä itse noutamassa ne sieltä. Linjan päässä tuli piiiiiiitkä hiljaisuus ja myyjän äänikin muuttui aivan erilaiseksi ja arveli ettei se taida onnistua. Kerroin hänen sanoneen ettei minun tarvitse maksaa kuin kotiinkanto että miksi ei toimisi. Hetken kuului epämääräistä selittelyä josta ei ottanut mitään tolkkua ja sen jälkeen vain piip ... piip... piiip...

Yrjö:
   Toistaiseksi ei ole tarvinnut sanoa epäkohteliaasti myyjälle. Minua säälittää kun eivät ole löytäneet parempaa hommaa. :( :( :(

Vesseli:
Jos tulee puhelu tuntemattomasta numerosta, en vastaa, ellei ole esim. lääkärin kanssa sovittu.
Kun tulee puhelu oudosta numerosta, en vastaa. Viime aikoina näitä on tullut ja kun olen numerohausta hakenut numeroiden omistajaa, sitä ei löydy.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View