Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitä vastaat ,kun lehti ym. kaupustelijat soittavat ?
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 29.08.2013 kello on 23:52 ---Ei se tyly vastaus paljon mieltä ylennä toisessa päässä?? :(
Niitä kun saat 30 kpl päivässä niin itsetunto alkaa olla nollassa. :'(
Joten kohtuutta minun mielestä niihin vastauksiin. 8)
--- Lainaus päättyy ---
Siksi onkin parempi tehdä se markkinointikielto, ei tarvi vastailla turhuuksiin. Sitä vaan ihmettelen, miksi se on voimassa vain 3v kerrallaan? Parempi olisi, jos tällaiseen häirintään pitäisi pyytää lupa.
norlet:
muutaman kerran kun on vastannut (ihan oikeasti tiukassa tilanteessa) ni oo sanonut et ei kiinnosta ... jos kaupustelu jatkuu ni tuumannut "et mä tapan sut" ni on kyl keskustelu loppunut siihen.... Ja jos on mukava nais ääni ni pyydän puhelin numeroo ni tuppaa yleensä tulemaan kaupusteluun katkos ja homma jää siihen ??? ???
JJJ:
Eilen soitteli kalsarikauppias tonolta. Aikoinaan tuli niitä tilattua kun sai puhtaat kalsongit aina paketissa. Parissa vuodessa niitä oli sitten vino pino ja tuli tilaus peruttua. Nykyisinkin tarjoavat kerran vuodessa puhelimitse uutta tarjousta. Ovat näköjään ulkoistaneet myynnin Viron puolelle. Eilen soittanut myyjä ainakin äänen perusteella hemaiseva virotar. Harmi että linja kaikui pahasti korvaan ja keskustelusta ei tullut oikein mitään. Kyllä mä tuolta kalsarit tilaan jos uudestaan soittaa...::)
Desibeli:
Kyllähän he puhelinmyyjätkin tekevät vain työtään. Kuinka moni meistä pystyisi tekemään vastaavaa työtä. Itse yritän olla aina kohtelias kaikille, vaikka asia ei kiinnostaisikaan. Onko aina oltava niin töykeä ja epäkohtelias puhelinmyyjille? Jos en itse pysty vastaamaan ja puhumaan puhelimeen. En vastaa. Mielestäni parempi tapa jättää vastaamatta, kuin vastata ja valittaa omaa kiirettään jollekin tuntemattomalle. Niillä on yllättävän paljon tietoa ihmisistä mihin soittavat. Miten muuten he tietäisivät lasten lukumäärän, iät, osoitteet, harrastukset ja muut asiat. Ja kyllä he varmaan naurekselevat siellä työkavereidensa kanssa, että "Matti se olikin äreänä tänään".
Annetaan työrauha niille, ketkä työtään tekevät.
- Desibeli
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Desibeli - 31.08.2013 kello on 22:17 ---Annetaan työrauha niille, ketkä työtään tekevät.
--- Lainaus päättyy ---
Olen edelleen sitä mieltä, että pitäisi lailla kieltää, mokoma! >:D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta