Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitä vastaat ,kun lehti ym. kaupustelijat soittavat ?

<< < (6/11) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 29.08.2013     kello on 13:29 ---Liittymää avatessa kun on ilmoittanut et numero salaiseksi niin eipä ole yksikään lehtimyyjä soitellut  ;)

Saan lehden tilattua netistäkin. Lisäksi mun numero löytyy jo kaikilta niiltä kenen on tarve mulle soittaa. Sama numero ollut varmaan kohta 10 vuotta, ni kyllä se jo hyvin on tiedossa. Alussa tosin vanhat mummot soitteli ja kyseli Antti Hulkkoa, jolla numero oli ollut ennen mua. Nyt ei oo mummot häirinneet enää vuosiin.

--- Lainaus päättyy ---
Itse en vastaa mihinkään puheluun, jos puhelu tulee salaisesta numerosta. Siitä syystä en itsekään pidä salaista numeroa.

Aakku:
Voisiko tässä olla ratkaisu....?
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288593984978.html

Vaeltaja:
Minä kyllästyin puhelinmyyjiin totaalisesti. Aloin ilmoittamaan heti puhelun laadun selvittyä, että kaupallisiin puheluihin kuunteleluni maksaa 10€/min. Luulin keksineeni loistavan rahan ansainta konstin. Mutta mitä vielä. Puhelut ovat loppuneet lyhyeen heti kun kysyn tietoja lasku lähettämistä varten. Samoista paikoista ei juuri uusintasoittoja ole tullut. Nykyisin ahneuksissani kerron kuuntelemiseni maksavan 20€/min. Viime aikoina on puhelinmyyjät häirinneet ehkä kerran 2:ssa kuukaudessa.

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 29.08.2013     kello on 18:12 ---Itse en vastaa mihinkään puheluun, jos puhelu tulee salaisesta numerosta. Siitä syystä en itsekään pidä salaista numeroa.

--- Lainaus päättyy ---
En minäkään ennen vastannut,mutta nykyään on vastattava koska poika joutuu aina soittamaan salatuista linjoista. Oman puhelimen käyttö on kiellettyä

K.E.V:
Kuuntelen 10 sekuntia jos en tunne numeroa. Sitten kysyn meinaatko mulle jotain myydä? Kun alkaa änkytys toivotan hyvää päivän jatkoa ja EN osta mitään. Sitten lopetan puhelun

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View