Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitä vastaat ,kun lehti ym. kaupustelijat soittavat ?

<< < (5/11) > >>

sipu:
just noiden ilmais tavaroiden kans
saa olla varovainen
saattaa olla ,että käy kuin tutun kaverille
joka meni ja tilas jotain laihistuotetta  :o
ensin vain postikulut maksamalla
ja loppuen lopuksi
meni luottotililtä 400 e
nyt asia on poliisilla
sillä tuohan on töys rikos
ottaa toisen tililtä rahaa
vaikka ei ole saanut edes tuotteitta sen edestä  >:(
mutta kannattaa varoa
kaikkea ILMASTA
koska mikään ei ole ilmasta noilla myyjillä  >:(

"Masi":
Sama tyyli toimii myös monen mainoksiaa lähettävän firman kanssa. Ystävällinen sähköposti vain mainoksen lähettäjälle tyyliin; Tämä tietokone on mainoksia näyttävä kone ja tällä koneella mainostaminen maksaa 50 euro per katsottu mainos. Yleensä tulee ystävällinen yhteydenotto jossa pyydetään laittamaan sähköpostia heidän estoalveluun. Siihen vastaan että veloitamme tästä eteenpäin jokaisesta teidän kanssa käymästä sp keskustelusta viisikymmentä euroa.
Vastaanottaessanne tämän sp olette hyväksyneet sopimuksen.
Yleensä sen jälkeen ei kuulu enää mitään.
Spammaajiin tosin tämäkään ei toimi.
Tosin empä noita erilaisia ihme tarjouksia ole saanutkaan

JJJ:
Nämä on vähän hankalia tilanteita. Pääsääntöisesti suhtaudun aika kriittisesti puhelinmyyntiin, varsinkin yritykselleni soittaville pesuainekauppiaille . Myyntipuheluita tulee minulle 2-3 päivässä. Osa löytyy jo puhelinmuistiosta "älä vastaa" nimen alta.
Sitten se kolikon toinen puoli. Monille tuo on ainoa duuni mitä on  tällä hetkellä mahdollista saada ja palkka tulee sen mukaan mitä saa myytyä (yleensä ei juurikaan mitään). Sillä pitäisi sitten rahoittaa elämää ja opiskelua. Ei ole helppoa ei. Kuinka moni meistä lähtisi edes yrittämään vaikka olisi ainoa työ joka olisi tarjolla?  Siinä on sitten hienoa yrittää tehdä työtään kun ensimmäiseksi puhelimesta kuuluu "haista  ittu, minä mitään osta eläkä ...tana soita tänne enää ikinä" tms.
Nostan kuitenkin näille ihmisille hattua että yrittävät eivätkä ruinaa sosiaalihuollon luukulta rahoja (maksetaan me muuten nekin, eikä saada tuulilasia kaupan päälle) tai rullaile mummoja porttikongeissa.

Ipsu:
Liittymää avatessa kun on ilmoittanut et numero salaiseksi niin eipä ole yksikään lehtimyyjä soitellut  ;)

Saan lehden tilattua netistäkin. Lisäksi mun numero löytyy jo kaikilta niiltä kenen on tarve mulle soittaa. Sama numero ollut varmaan kohta 10 vuotta, ni kyllä se jo hyvin on tiedossa. Alussa tosin vanhat mummot soitteli ja kyseli Antti Hulkkoa, jolla numero oli ollut ennen mua. Nyt ei oo mummot häirinneet enää vuosiin.

Inhottavinta on et lasten puhelimiin tulee tekstiviestimainoks ia. Esim Ikea mainostaa 6-vuotiaalle jotain ja Plustv kaupaa kanavia 12-vuotiaalle  Thumbd

hartsakoski:
Meikäläinen ei taida olla puh.myyjien suosikkiasiakas,kerran erehdyin nimittäin ostamaan ja näytti etten siitä puljusta pääse eroon ollenkaan.Kolme eri naista,yksi näistä kaksi kertaa yritti taannoin saada asiakkaaksi yhteen firmaan erilaisilla ilmaiskylkiäisillä. Paras veto oli kun viimeinen soittaja ehdotti että hän lähettää vain ilmaistuotteet.Käsk in laittaa merkinnän heidän rekisteriin että olen täysi hullu enkä ota edes ilmaisia tuotteita vastaan.Ei ole ottaneet enää yhteyttä.Yleisin vastaukseni on,kun selviää että soittaja on puh.myyjä"kiitos soitostasi,en tilaa eikä minulle saa ilmaiseksikaan lähettää mitään,hyvää päivänjatkoa".Sitten laitan yhteyden poikki.Voi olla jonku mielestä tylyä,mutta minulla lienee oikeus päättää ajankäytöstäni.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View