Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitä vastaat ,kun lehti ym. kaupustelijat soittavat ?
sipu:
huippu juttu oli tässä
mennä vuonna
kun olin joskus tilannut tyttärenpojalle
jalkapallolehden vuodeksi
niin seuraavana vuonna lähettivät
jääkiekkolehden
eikä tuo poika edes pelaa jääkiekkoa
vaan katselee kyllä Tps pelejä
kaukalon laidalta
noh sitten tuli lasku minun nimissä
ja soitin sinne lehteen
kysyen ,että miks ihmeessä
toi määräajalla 1v. ja jo lopettetu lehti
oli muuttunut jääkiekkolehdeksi
ja vieläpä kestotilauksesi ym ym diiba-daabaa
väitti vielä ,että olen sen tilannut joltain puh.myyjältä ???
kerroin ,että miks tilaan jotain sellaista
josta ei ole iloa kennellekkään ???
pyysin sen myyjän nimen ja puh,numeron s,postiini
tai txt vietillä
mutta kuten jo arvelinkin
ei sellaista ikinä tullut
ei myöskään uutta laskua ::)
jotta tuo jäi aika mysteeriksi minulle tuo tilauksen soittaja >:(
jos vaan kokeilivat ,joskos menis lasku läpi
mutta olen niin pihi noista muutamista pennosistani
etten todellakaan maksa , sitä mitä en ole tilannut :o
"Masi":
Minulla on ollut ja on tapana sanoa että olen neuvotteleva konsultti ja laskutan alkavalta puolelta tunnilta puhelinneuvottelust a 180 euro/h + alv, joten olisitteko hyvä ja kertoisitte ensin osoitteen jonne voin laskun tästä keskustelusta laittaa. yleensä siinä vaiheessa kuuluu piip piip...
Arska:
Mä yleensä vastaan jos yleensä vastaan lainkaan että funtsitaan,soita uudelleen joku muu päivä. eivät yleensä soita. Keväällähän
mulle tuli se avaimenperä caraavani logolla ja alku kesällä sieltä sitten soitettiin josko ottaisin sen maksullisen palautus palvelun käyttöön no tottakai vastasin että soittele huomenna niin oon ehtinyt miettiä asiaa niin se äihähän oikein suuttui ja sanoi oikeesti kiukustuneena ettei hän ikinä tule soittamaan mulle toista kertaa. No se oli hänen päätöksensä. Jäin kyllä ihmettelemään että kuinka Sfc antaa tai myy kaikenmoisille agressiivisille puhelinmyynti yrityksille jäsenrekisteri tientonsa. Jos tälläisiä tulee jatkossa lisää niin jätänpä jäsenmaksut maksamatta.
LMC-99:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 29.08.2013 kello on 12:30 ---Minulla on ollut ja on tapana sanoa että olen neuvotteleva konsultti ja laskutan alkavalta puolelta tunnilta puhelinneuvottelust a 180 euro/h + alv, joten olisitteko hyvä ja kertoisitte ensin osoitteen jonne voin laskun tästä keskustelusta laittaa. yleensä siinä vaiheessa kuuluu piip piip...
--- Lainaus päättyy ---
Heheh nyt pistit pahan.. ^-^
seppoko:
Vastaan milloin mitäkin, riippuen mielentilastani. Joskus kuuntelenkin ja joskus jopa tilaan jotakin.
Viimeksi tilasin alushousut hintaan 0 euroa. Paketti tuli todellakin tuohon hintaan, mutta maksoi se kuitenkin 99 senttiä. Nimittäin sitten piti peruuttaa jäsenyys. Puhelimessa piti jonottaa melkein puoli tuntia. Onneksi tuossa liittymässä on vuorokautinen maksukatto, 99 senttiä. Täyteenhän se ehti mennä ennen kuin minulle vastattiin ja sain peruttua jäsenyyden.
Ei ollut housut kalliit kuitenkaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta