Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitä vastaat ,kun lehti ym. kaupustelijat soittavat ?
jus66si:
Mulla on jo tullut sellaisia vakiokauppiaita, jotka soittelee aika ajoin tarjouksilla tuolta harrastelehtien puolelta. Neuvotellaan sitten hinnoista ja mitä tilaukseen sisältyy. Suurin osa on ihan mukavaa väkeä ja työtäänhän nämäkin ihmiset tekevät. Ja se ei varmaan ole helpoimmasta päästä. Jos se on uusi myyjä, minkä huomaa siitä, että tullee puhetta "soittorasiatekniika lla", niin jos mulla on aikaa niin annan tulla sen markkinointipuheen ja sitten alan keskustella. Jos mulla ei just sillon ole aikaa niin ehdotan että pirauttelee uudelleen.
Sellaiset kuten esim. joku Front, ärsyttää, kun olet ilmoittanut heille ettei ole heidän tuotteilleen tarvetta ihan netinkin välityksellä, niin aina joku sinnikäs kuitenkin soittelee.Tässä he kuitenkin tuhlaavat sitä kallista työaikaansa.
Sanottakoon nyt että esim Sanoma Magazines yhtiöllä ja Otavamedialla on ollut ihan fiksuja myyjiä. Ei ole kyllä pahaa sanottavaa. Paras diili jonka tein telemarkkinointimyy jän kanssa oli kerralla kahden vuoden lehdet harrastuspuolelta. Sanoin että mitä sitä koko ajan soittelee, otetaan isompi tilaus kerralla. Tuli hetkeksi hiljaista luurin päässä ;D Säästin itse ihan kivasti ja he tekivät hyvä diilin. Joskus näinkin. Riippuu kyllä paljon omista duuneista ja muista talouden kuluista tuleeko tilattua. Sillon kun on töitä hyvin ja massia, niin kyllä sitä sitten on kiva lukeakin.
james_III:
Mikähän pykälä tuokin mahtaa olla, että estoa ei saa mitenkään pysyvästi liitymään, vaan aina 2-3vuodeksi kerrallaan. Kun liittymä lopetetaan, palveluntarjoaja voi sitte eston nollata, kun numeron myy uudelleen, ei pitäisi olla kovin haasteellista.
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Kalju-60 - 29.08.2013 kello on 11:02 ---Tässä toimiva puhelinmyynnin rajoituspalvelu: 0600-13404, nauhoitettu äänite vastaa, voimassa 3 vuotta.
Maksuton. Liityin palveluun huhtikuussa ja kaupustelusoitot vähenivät ja loppuivat kokonaan n. kuukaudessa.
--- Lainaus päättyy ---
Siis tuon "palvelu" ei maksa mitään. Mutta tuo 0600-alkuinen numero on maksullinen numero, paljonko siihen soitto maksaa?
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 29.08.2013 kello on 11:20 ---Siis tuon "palvelu" ei maksa mitään. Mutta tuo 0600-alkuinen numero on maksullinen numero, paljonko siihen soitto maksaa?
--- Lainaus päättyy ---
"Soita palvelunumeroon 0600 13404 ma-pe klo 8-18 (puhelun hinta 0,39 €/min +pvm), johon ilmoitetaan nimi, numero ja osoite. Kielto tulee voimaan viimeistään 1 kuukauden kuluessa ilmoituksesta ja on voimassa 3 vuotta kerrallaan"
http://www.ilmaistavaraa.com/06/11/2008/nain-hankit-suoramarkkinointikiellon/
http://www.asml.fi/kieltopalvelut/
Captainkidd:
Hiphienosti toimi. Soitin molemmat numerot ja vain kyllä piti sanoa. Vaivaton homma. Kiitos infoajille.
Yleensä olen joutessani kuunnellut ja joskus jotain tilannutkin. Eilenä kuitenkin soitti jo kolmas tyyppi samasta terveystuotteesta (vahvoja D-vitskuja 1/2 vuodeksi), jonka olin jo tarpeeseen tilannut ja lähetyksenkin saanut.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta