Itse ostin viimme reissulta kokoon taitettavan 6 vaihteisen kauralla toimivan 129€..mutta sitähän sä et kysynyt.
Itse ostin viimme reissulta kokoon taitettavan 6 vaihteisen kauralla toimivan 129€..mutta sitähän sä et kysynyt.
|
Oliko tuo hinta akkuineen-latureineen? Eiköpä tuo ollut. Mikäli myyjä sen hinnan ilmoittaa silloinhan se on. Mitä sitä akuttomalla ja laturittomalla vehkeellä tekee. Myydäänhän sitä akkukoneita ilman akkuja ja latureita mutta tässä nyt ei ollut kyse siitä. Alan tässä hieromaan parista kappaleesta kauppoja, Kova tinkiminen alkaa ![]() Eiköpä tuo ollut. Mikäli myyjä sen hinnan ilmoittaa silloinhan se on. Mitä sitä akuttomalla ja laturittomalla vehkeellä tekee. Kuinkahan on laturin/akkujen kuuluminen hintaan ? http://www.ikt.fi/product_details.php?p=3417 On halvat akut/laturi jos erotuksella ( 60 € ) saa net . . . Vaik' kyllähän syssyllä fillareiden hinnat himpan puttoo . . .
Eipä onneksi ole ainoa kauppa tuo IKT ![]() ![]() Varmaan hyvä, mutta tuolla ei saa sitä ruumiinkulttuuria kun kaikki lintsaa kumminkin polkemisessa. Tekee sitä vain näennäisesti Eikös se ole tässä juuri ideakin että sähköllä mennään, ainakin omiin silmiin näyttää pyörä niin pieneltä ettei normaalipituinen polkija tuolla pysty oikeasti edes polkemaan niin että polkimista saisi tehoa renkaalle asti. Voinhan tietty olla väärässä ja kuva pienentää pyörää huomattavasti ![]() Minusta mitä olen katsellut noita pyöräliikkeissä niin hyvä maksaa äkkiä 1500 euroa ja enempikin. Pienikokoisetkin pyörät painavat sitten äkkiä akun kanssa enempi kuin normaali pyörä. Ei sekään sitten hyvä asia. Eikös se ole tässä juuri ideakin että sähköllä mennään, ainakin omiin silmiin näyttää pyörä niin pieneltä ettei normaalipituinen polkija tuolla pysty oikeasti edes polkemaan niin että polkimista saisi tehoa renkaalle asti. Voinhan tietty olla väärässä ja kuva pienentää pyörää huomattavastiMeillä on reissussa Jekku Helkamat mukana. Kyllä niillä saa vatsalihakset ja jalat toimintaa aikaiseksi. Mutta jokainen tyylillään, voihan sitä sitten salille mennä erikseen, tai sitten ei ![]()
Itse 180 pitkänä en kokenut pyörää pieneksi, säätöä olis piisannut vielä. |