Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Paha olla.
kookaburra:
Hienoja mietelmiä teillä netti-inehmoilla. Täyttä asiaa kerrassaan ja etenkin se siivous "ystävien" ja muiden lähimmäisten suhteen.
Myös oman tomumajan suhteen kannattaa olla vastuullisen varovainen.
Pahimmat nurjahdukset ovat tapahtuneet niille komeetoille jotka ovat pettäneet sen läheisimmän olennon. Siis ovat ylemmyydessään ja kiihkossaan kusettaneet itseään....
"Armoton rehellisyys sitä joka-aamuista peilikuvaansa kohtaan on kuin naskalit heikoilla jäillä", sanoi puosu ystäväni.
joo o:
Näin kansakoulupohjalla en ymmärrä tosta muuta kuin tuon otsikon?
Kaija:
Mä en osaa sanoa mitään fiksua; itsekin kipuilen läheisen kuoleman aiheuttamien tunteiden kanssa.
Tärkeintä on nyt se, että pidät huolen itsestäsi ja jaksamisestasi! Jos mahdollista, jaa hoidettavia asioita ja pyydä apua asiantuntijoilta. Lepää ja unohda välillä kaikki velvollisuudet. Niitä asioita ehtii hoitaa vähemmälläkin kiireellä.
Ja jos alkaa tuntua siltä, että ihan oikea masennus hiipii selän takaa, hae apua lääkäriltä.
Tsemppiä!
Soleil:
En minäkään ymmärrä hienoja kirjoituksia, ihailen kyllä niitä ja kiitän niistä..kuin sen ymmärrän ettei minulla ole paha olo mutta toisaalta taas niin moni asia ihmetyttää. Toisaaltahan taas ymmärrän jotakin kun rehellisenä ihmisenä ja asioista oikeilla nimillä puhumalla, saan monesti negatiivisyyttä vastaan. Jos poikkeat tekemisilläsi valtavirrasta, positiivisella tavalla niin sekään ei ole hyvä, joillekin. No, eipä näitä kannata liikaa pohdiskella, tulee vielä se paha olo mutta joskus kuitenkin. Yleensä ne ihmiset jotka kantavat vastoinkäymisiä ja suuria suruja sydämmesään, osavat iloita ja nauttia elämästä eniten.
Minulle on aina ollut suuri ilo tuntemattomankin ihmisen onnistuminen, positiivinen asia, reissu, elämän muutos,.. Haluan myös säilyttää lapsen omaisen iloitsemisen mukavista asioista, riemun. Positiivisyy vain niin monesti tulkitaan väärin. Kyllä tähän maailmaan mahtuu aivan liikaa ilkeyttä ja negatiivisia asioita.
Kerran täällä elämme ja uusintaa ei saa. Tekisi tähän taas laittaa se laulu, Ole pienistä hetkistä onnellinen,…
Positiivisia ajatuksia kaiklle ;)
vippe:
Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta