rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Ihme kone tämä minun tietokone!  (Luettu 2981 kertaa)

• Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2023 kello on 09:41
Ihme kone tämä minun tietokone!
« : 20.08.2013 kello on 21:54 »
Päivällä kun yritin tänne kirjoitella niin ei löytynyt Ä:tä ei Ö:tä ei ? merkkiä tarjos aivan jotain muuta tilalle ..no tempasin koneen alas eli buuttasin siis sammutin koko kapistuksen ja lähdin pihalle duuniin..ja kas täältä löytyy taas kaikki tarvittavat kirjaimet kun pistin aparaatin tulille eli käynnistin sen uudelleen..on se ihme kone. :o

• Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:32
  • Epsoo
Vs: Ihme kone tämä minun tietokone!
« Vastaus #1 : 20.08.2013 kello on 21:59 »
Ilmeisesti läppäriä käytät ;)

• Vieras
  • Vs: Ihme kone tämä minun tietokone!
    « Vastaus #2 : 20.08.2013 kello on 22:07 »
    Ei tuossa ole mitään ihmeellistä. Tietokoneesi on vain löytänyt yhden kymmenistätuhansist a epätäydellisyyksist ään. Tällä kerralla se kaiketi hukkasi näppäimistönsä maa-asetuksen. Tai ongelma oli huonomuistisuus selaimen merkistökoodauksess a.

Uudelleenkäynnistel yn tarve on hyväksytty ominaisuutena tietokoneissa. Se on tärkeä ominaisuus. Jos käynnistelyvälit pysyvät kohtuullisina, asiakas pysyy suhteellisen tyytyväisenä mutta ei lankea rakastumaan täydelliseen koneeseensa, vaan ostaa paremman toiminnan toivossa uusia koneita määrävälein. Ne jatkavat kaatuiluaan (kohtuumitassa), jolloin lähes tyytyväinen asiakas ostaa uuden, joka kaatuu, jolloin ostetaan...

Kuvio selvisi varmaan?  ;D

Jos sama ongelma toistuu useamman kerran, saattaa kyseessä olla vaikkapa virhe kovalevyllä. Hoitoa voi yrittää himmelin omilla huolto-ohjelmilla.

• Vieras
    « Vastaus #3 : 20.08.2013 kello on 22:22 »
    Olet vahingossa vaihtanut näppäimistön kielen Englaniksi. Ei sen kummemmasta ole kyse.
    Alapalkissa oikealla on vaihto näppäimistön kielelle. FI siinä minulla olla ollöttää.  ;)

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:28.03.2025 kello on 12:31
    • 1299XX
    « Vastaus #4 : 21.08.2013 kello on 11:53 »
    Tosta uudelleenkäynnistyk sestä tuli mieleeni:
    http://gamma.nic.fi/~myllma/msauto.htm

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
    « Vastaus #5 : 21.08.2013 kello on 12:00 »
    Päivällä kun yritin tänne kirjoitella niin ei löytynyt Ä:tä ei Ö:tä ei ? merkkiä tarjos aivan jotain muuta tilalle ..no tempasin koneen alas eli buuttasin siis sammutin koko kapistuksen ja lähdin pihalle duuniin..ja kas täältä löytyy taas kaikki tarvittavat kirjaimet kun pistin aparaatin tulille eli käynnistin sen uudelleen..on se ihme kone. :o

nämä masinat ovat niin fiksuja 
    että tietävät mikä meille immeisille on hywäx  Thumb
    ja nytkin se oli sitä mieltä ,että ulkoilma on sinulle hyväks
    jotta teki tuon tempun  ;D
    nyt sanoo tämä mun masina
    että ylös ja ulos siellä mattonpesu kutsuu
    jotta hauskaa keksellä viikkoa
    ja ylihuomenna onkin  taas perjantai
    jotta ihana viikonloppu silloin alkakoot  Thumb
    mut sitä ennen kaikkea pientä kotoilua olis tehtävälistalla jee   ;D

• Vieras
    « Vastaus #6 : 21.08.2013 kello on 12:16 »
    Tosta uudelleenkäynnistyk sestä tuli mieleeni:
    http://gamma.nic.fi/~myllma/msauto.htm

Tuossahan on todellakin havaittu jo muutama pikkuasia näistä ihmelaitteista  ;D