Eiku vanhempia konkkia vaihtamaan aluks...
Ei oo mitään trimmeriä tuolla, mistä sais lisää jerkkua.
Ei oo mitään trimmeriä tuolla, mistä sais lisää jerkkua.
|
Sivuja: [1] Siirry alas
Eiku vanhempia konkkia vaihtamaan aluks...
Ei oo mitään trimmeriä tuolla, mistä sais lisää jerkkua. Tuolta löytyy kytkentäkaavio...
http://goo.gl/eeNtcw Oletko saanut caliran jo kuntoon ja kuka on aiemin korjanut sinulla calirsn
T.Rauno Kiitos mielenkiinnosta!
En oo vielä ottanut tutkimuksiin, mutta kunhan tulee luppoaikaa niin vois tutkia. Olen semmoisessa "vanhanajan elektroniikkaversta assa" töissä muun ohessa Työkaverin kanssa saatiin kuntoon viimeksi, mutta on tuo aika mysteeriolaatikko. Korjaajaa etsiessä mjo33400 on etevä kaikessa! Tuommosta vian aiheuttajaa on vaikea löytää kun viimeksikin vaihdettiin kaikki epäillyttävät konkat muun viallisen lisäksi, voi olla mikä osa vaan. Hyvin toimii lataus nyt toisella isolla Ctekillä, muta tuo pitää olla kinni, kun siinä on kaikki näytöt ym toiminnat. Sitä vaan ihmettelen, että kun töpseli on kiinni niin akut näyttää vihreää ok, vaikkei laturi lataa. ![]() jospasi se tulkitsee setekin laturia koska kaiki tieto menee caliran kautta ohjaus panelille luultavasti
T.Rauno jospasi se tulkitsee setekin laturia koska kaiki tieto menee caliran kautta ohjaus panelille luultavasti Ne akkuvalot palaa vihreänä silloin kun Calira on kiinni, vaikkei lataa. Akkumittarit menee punaiselle ja ihan yleismittarilla mittaamalla näkyy että jännite menee alle 12V. Akkuvalot vaan näyttää vihreää ![]()
Tuolta löytyy kytkentäkaavio...Aukeeko muilla toi kytkis, mä en saanu aukastuu sitä jott ois päässy ihmetteleen Aukeeko muilla toi kytkis, mä en saanu aukastuu sitä jott ois päässy ihmetteleen Piti kokeilla, ekaks ei auennut mut sit ku toisen kerran kokeili niin jo aukes..vaikken mitään tuosta ymmärrä.
Kun kerran noi väititte ni kokkeilin uuestaan ja aukesha se..
alottajalle jott mittaappa se virran mittaus vastus siit maajohost.. tai sitt se 12V notkhtaa jostain syyst pahasti.. noi parin minuutin vilkasull tuli mieleen Sivuja: [1] Siirry ylös
|