Minä katson melkein joka jakson. Kevinin sutkautukset ovat loistavia.
niin on
se oikein ohjelman suola
ja välillä saa nauraa itsekkin vedet silmistä valuen

Minä katson melkein joka jakson. Kevinin sutkautukset ovat loistavia. niin on se oikein ohjelman suola ja välillä saa nauraa itsekkin vedet silmistä valuen ![]() Juuret sarja Kunta Kinte, oli koskettava.
Juuret sarja Kunta Kinte, oli koskettava. oli todella hyvä sarja vaikka olinkin sen jo kirjana lukenut aiemmin joka minusta oli vieläkin parempi kuin sarjana mutta molempina se oli hyvä tulis vaan uudelleen olis hyvä sarja ja tosi kertomus ![]() tänään 17.8 klo 15.30 tulee parasta viihdettä aikoihin
nimittäin Pokka pitää on ihan ykkös ohjelmia minun makuun tietää taas vatsalihaksille hommia kun saa nauraa vatsa kippuras ![]()
tänään 17.8 klo 15.30 tulee parasta viihdettä aikoihinhttp://www.youtube.com/watch?v=ZUGXrjOEY-0 Kehtaanko mä edes kertoa, että olin ihan koukussa Kauniisiin ja rohkeisiin monta vuotta?
![]() Videot hajosi keväällä 2000; olin samaan aikaan tavannut Pasin ja silloin sarjan seuraaminen jäi. Paljon hyviä sarjoja on elämän aikana tullut seurattua, esim täälläkin mainittu Villi pohjola, mutta rehellisesti täytyy tunnustaa, että tuo on ollut se tärkein! Kehtaanko mä edes kertoa, että olin ihan koukussa Kauniisiin ja rohkeisiin monta vuotta? kehtaat sanoa että katsoit kaunareita silloin alussa sitä katsoin minäkin mutta aikansa kutakin sanoisinkos ![]() Kun kirjottaa Spede ja laittaa perään melkein minkä tahansa jossa hän oli mukana.
Kumma kun 'Peiton Paikka' ei ole vielä saanut yhtään ääntä...
![]() peiton paikka hahaa
![]() tuota sarjaa en muistakkaan ![]() vaikka kuinka monesti tuon Pokka pitää katsoo niin aina se vaan jaksaa naurattaa ja tuli lisää elonvuosia ,kun sai niin makeasti nauraa ![]() priton paikka hahaa Sie oot niin nuori... Sie oot niin nuori... juuh ikinuori 25 vai oliko 52 ja muutamia piälle ei kyl ny muista millään, ku on toi klementtia vai mik se ol ? mut jos sitä peiton pleissii tarkotat niin katoin silloin oli jo nukkumaan meno aika mutta sain äidin kanssa sitä katsoa ![]() ja muuten se yks ihana laiva ohjelma oli sillo joskus 70 luvulla Lemmen laiva oi kun se oli hieno laiva ainakin siin ohjelmas mutta oliko se rakennettu Turun telakalla muistaaks kukkaa ? http://www.hs.fi/videot/Lemmenlaiva+teki+viimeisen+matkansa+romuttamoon/v1305704726155 Parhaita sarjoja kuulemma ovat olleet ne "Rumat ja pelokkaat" ja se toinen, mikä se nyt olikaan? Niin, se "fiiliksiä ja hajuja...."
"On se sika mieheksi, se Ritke" , sanoi anoppi. Oli se hyvä se "Peiton pleisikin." Siinä vaan kummasti katosi se likka, se Allison. Esson baarissa puhuivat, että se likka olisi nähty jossakin Juupajoella akankantokilpailuss a...... katsooko ketään Metsien miehiä ?
oli siinä kans aika plikka ampumaan krokoja ![]() |