Tarkotus ois vielä tänäsyksynä tilata ja laittaa,asennus kuulemma ehkä onnistuu omatoimisesti,jollain varmaan kokemuksia hommasta.
Kyllä onnistuu jos ruuvimeisseli ja porakone pysyy kädessä.
Korjattu jännitearvo.
|
Sivuja: [1] Siirry alas
Tarkotus ois vielä tänäsyksynä tilata ja laittaa,asennus kuulemma ehkä onnistuu omatoimisesti,jollain varmaan kokemuksia hommasta. Kyllä onnistuu jos ruuvimeisseli ja porakone pysyy kädessä. Korjattu jännitearvo. Mitä nuo poksit tuumaa noin pienestä jännitteestä. Kestävätkö nämä tämmöistä jännitettä, entä kiertovesipumppu? Entä akku?
Mitä nuo poksit tuumaa noin pienestä jännitteestä. Kestävätkö nämä tämmöistä jännitettä, entä kiertovesipumppu? Entä akku? Älä mene asioiden edelle, kysymys oli kipinä jännitteen toiminnasta. ![]()
Kipinäsytkä on ihan ehdoton värkki.Laitoin edelliseen komeroon sellaisen ja olin enemmän kuin tyytyväinen.Täytyyp ä muuten tilata Mjo:lta (uuteen)komeroon kipinä.Eipä tarvitse syssyllä ja talvella murehtia pannun syttymisestä.Mukana tosiaan tulee hyvät ohjeet.Niitä kun seuraa niin ei tarvitse olla rakettitieteen inssi.
Kyllä onnistuu jos ruuvimeisseli ja porakone pysyy kädessä.Tästä on varmaan jokunen keskustelu ja ohjeistuskin jo olemassa? Eli siis kuinka tuo kipinäsytyts tehdään. Naapurin vaanari kehui maasta taivaaseen tuon systeemin.Ei voinut kun suu auki kuunnella Jaa,olihan tuolla laaja keskustelu aiheesta.Eli yv:tä Mjo:lle jossain vaiheessa. ![]() Nyt on kipinäsytkä laitettu ja muutama päivä kokeiltu,asennus onnistui hyvin ja samalla pannu tuli huollettua,ei tarvii enää miettiä puskassa joko raskiis laittaa lämmöt päälle,kiitokset Mjo:lle.
![]() Mistä olette ostaneet noita kipinäsytyslaitteit a?
Mistä olette ostaneet noita kipinäsytyslaitteit a?Laita mjo:lle yv niin sieltä löytyy vastaus ja jopa osatkin.. Laitoin, mutta ei löytynyt. Laitoitko minulle yv:tä, ei ainakaan ole tullut. ![]() Laitoin, mutta ei löytynyt. Minä en myy pelkkiä muuntajia, niitä saa jampalta. Kyllä se yv tuli, mutta en osannut yhdistää kun puhuttiin kipinälaitteista ja asia olikin kipinämuuntaja. Sivuja: [1] Siirry ylös
|