Pitäisköhän mennä juhlimaan omalle alueelle?Elikkä kuhittu sonni juhlat

Sivuja: [1] Siirry alas
Pitäisköhän mennä juhlimaan omalle alueelle?Elikkä kuhittu sonni juhlat ![]() Paistavatko kokonaisen lehmän?
![]() Mahtaa riittää monille. Jos rehveille lähtisin olisi se todennäköisesti Alatalossa vähiten vastenmielistä. Mutta humppatanssit on kuitennii. ![]() Paistavatko kokonaisen lehmän?Tykkäät kuitennii.. ![]() Paistavatko kokonaisen lehmän?Eikun Alan sinne humpille vaan..Jushi kanssa! ![]()
Joo, "Härkä" juhlat ne on. Taitaa terveyspoliisi kieltää semmosen kokonaisen härän paistamisen.
härkää siellä
ja rosvopaistia täällä tai tuolla Livonsaaressa olis tarkoitus tehdä ja tietty ne humpat myöskin iltasella humpataan
Eikun Alan sinne humpille vaan..Jushi kanssa! Niin, ja kyntteliä kengän pohjiin. ![]() Niin, ja kyntteliä kengän pohjiin. Tod.näköisesti itse menen joten pitää ottaa kyntteliä mukaan.. ![]() Niin, ja kyntteliä kengän pohjiin....ja käy kuten minulle- kerran Kanarialla käynyt ja tanssimaan haki minua ja ystävätärtä kaksi suomalaismiestä. Lattiaan laitettu jotain himpskatin kyntteliä- lensin suorin vartaloin selälleen. Eipä jatkuneet juhlinnat meikäläisellä- niin nolotti ![]() Mutta hauskaa jutussa oli kun ne tanssittajat ääneen mietti -puhuukohan ne saksaa tai englantia tai mitä kieltä? No puhutaan vaan englantia! ![]() Anteeksi taas aiheesta poikkeaminen. Mutta eikun tanssaamaan vain! Sivuja: [1] Siirry ylös
|