Suunnittelin aikoinaan vaunulle nimeä "matkapesä". Mutta se jäi suunnitteluasteelle .
Jotkut arvannevat/keksinevät, mistä tuo nimitys olisi tullut!!![]()
muistuttaa pesää
kun on pieni ,kuin linnun pesä
osuiko ja upposkos arvaus ?
Suunnittelin aikoinaan vaunulle nimeä "matkapesä". Mutta se jäi suunnitteluasteelle . muistuttaa pesää kun on pieni ,kuin linnun pesä osuiko ja upposkos arvaus ?
muistuttaa pesää Sinne päin, mutta tuon tarkemmaksi ei tarvitse julkisesti mennäkään.
hahhahaa-a ![]() Suunnittelin aikoinaan vaunulle nimeä "matkapesä". Mutta se jäi suunnitteluasteelle . Minä en oo Vaimoo ruvennu isommin nimitteleen kuin Vaimoksi. Mitä ny joskus sanon "Rouva-hyvä" jolla nimellä on taas oma hauska tarina takanaan ![]() Minä en oo Vaimoo ruvennu isommin nimitteleen kuin Vaimoksi. Mitä ny joskus sanon "Rouva-hyvä" jolla nimellä on taas oma hauska tarina takanaan onpa hyvä ettet vaimoa nimittele eipä tuo ukkokultakaan kuin nimelläni kutsuupi eli sipu vain olen hänelle ,kun keskustellaan tai sanoopi minulle jotain mutta tiedä millä nimitelee ,kun höppöttelee ukkoloijen kans ![]() http://www.iltalehti.fi/autot/2013081317365118_au.shtmlMeil oli joskus mitsuSIPPI..tosiaan ki aina ihan sippi koko rakkine Meil oli joskus mitsuSIPPI..tosiaan ki aina ihan sippi koko rakkine Tuostapa tuli mieleeni, että kauan sitten omistamani Camaro sai uuden nimen Ameriikan hu... ...äh... ...Prostituutti? ...kun oli siinä kunnossa että joka kerran sisään tullessaan olisi pitänyt antaa sille tuhat markkaa johonkin tarpeeseen ![]() Meil oli joskus mitsuSIPPI..tosiaan ki aina ihan sippi koko rakkineTäällä oli samanlainen. |