Ei vaunulle erikseen ole nimeä kun sanon että "laitetaan reteli liikkeelle" niin lapset tietää mitä on tapahtumassa. Silloin otetaan vaunun perään ja lähdetään reissuun.
|
Ei vaunulle erikseen ole nimeä kun sanon että "laitetaan reteli liikkeelle" niin lapset tietää mitä on tapahtumassa. Silloin otetaan vaunun perään ja lähdetään reissuun.
Eräs kaveri haukkuu tuota meidän kulkupeliä siirtohöyläämöksi. Ettäs kehtaa
![]() Watkaaja tuo kulkupeli on ainakin toistaiseksi ollut. Katsotaan, kun saan rempan valmiiksi, että ilmaantuuko joku vähän mairittelevampi nimitys.
Eräs kaveri haukkuu tuota meidän kulkupeliä siirtohöyläämöksi. Ettäs kehtaaN*ssisuuliksi sitä on meinki vaunua serkkupojan toimesta sanuttu ![]() Aikoinaan kun hommattiin ensimmäinen vaunu niin työkaveri tokaisi pohjalaisittain ykskantaan että menit sitten ostamaan "nussi-suulin" . . . Tämä hieno nimitys on aikojen mittaan jalostunut ( mm. entisen morsiamen nykyisen vaimon vaatimuksesta ) ja iänkin lisääntyessä lyhyempään muotoon SUULI - kuka sitä nyt noin pitkiä sanoja jaksaa lausua
ompas täällä mukavia nimiä kulkimille
meitin vanha vaunu oli vaan yksinkertasesti solikka ![]() Tällä nykysel vaunul oikkee ol sillee nimee..sanotaa et mennää livohkaan..mökil tms..Vene on Valtamerialus (Atlantic
) Masta o mun Mazda,,Rekka on toi toyota hiase..Olleet ja menneet moottorpyöräni oli "pikkane punane" Sava, Muhku.. Polkupyörä on rukki..meillä noi polkupyörät ovat polkumaasinat
tai tuntsat eli tunturit ![]() Eka vaunu oli LMC. Sille ei oikein vakiintunut kutsumanimeä. Lordi Monsteri.
Hobbysta tuli Koppi, kun mä kuulin PR Caravanin huoltomiehen ihan selvästi kysyvän Pasilta, että eikös sulla ole se Koppi. Ihan hetkeksi närkästyin ![]() Eka as.auto (LMC) oli Koppiin ja vetoautoon verrattuna niin töpö, että siitä tuli Töpis. Nykyinen on Dethleffs ja koska siitä olis taatusti tullut Depis, mä ristin sen nopsaan Tessuksi ![]() Mun X5 vuodelta 2005 on Muru tai Riesa sen mukaan, lähteekö pakkasilla käyntiin. ![]() Pasin mersu on Honkkeli. Sen koeajon takia missattiin kiljuhanhi ekalla yrittämällä. Ja toisella kertaa sen takia, kun siitä oli akku tyhjä. Rekkarikin on ONG-jotain Olen mä hiukan lienetynyt ja välillä kutsun sitä Söpöstiinaksi. Se on nätti ja kypsästä iästään huolimatta ei vietä aikaansa missään pajalla vaikka mä etukäteen sitä pelkäsin.Tällä nykysel vaunul oikkee ol sillee nimee..sanotaa et mennää livohkaan Totta olette käyneet sillä ihan oikeasti Livohkassa? Tuon niminen paikka löytyy Posiolta ja sen sään voi tarkastaa vaikka täältä... http://www.foreca.fi/Finland/Posio/Livohka Totta olette käyneet sillä ihan oikeasti Livohkassa? Tuon niminen paikka löytyy Posiolta ja sen sään voi tarkastaa vaikka täältä... http://www.foreca.fi/Finland/Posio/Livohka nauratti niin kun tuolla lapissa näin viitan Livohka tuo missä käydään täällä etelässä on Livonsaari josta sanotaan Livohka näin arki kieles vain ![]() Tämä mun piskuinen on vain Retkuiluauto, kun en sitä ihan oikeaksi mielläkään.
Fiinimpi nimitys, jota toisinaan käytän on Westi. Meillä kotiauto on joko Isorohjo tai pelkkä Rohjo. H-auto on vain kauppakassi.
|