Meillä asuntoauto on vain asuntoauto. Kartat on karttoja, Hannu ja mä ollaan Hannu ja mä. On meillä sitten viinan polttaja, se on polttokenno, mikä tekee meille sähköä hiljaisesti toisen istuinpenkin alla.
Se meidän "odotan tallissa tulevaa korjausremonttia joskus hamassa tulevaisuudessa" -vaunu on munsterland, lähemmin siis Myntti.
Navina on Tomppa, autona Sitikka tai Rellu, vaunu on tylsästi vaan Vaunu tai Azuri. Vanhaan hyvään aikaan kun oli erikseen telkkari ja digiboksi, niiden säätöön käytettiin kaukkaria ja digkaria.
Ryskyksi mie oon tuota meitin tupa-autoa tupannu kutsua....navi joskus kääntyy muotoon namikaattoori, varsikin jos se ihan huuhaa reittiä yrittää neuvoa. Paikalliskulkine on ranskanpulla....patonki
Se meidän "odotan tallissa tulevaa korjausremonttia joskus hamassa tulevaisuudessa" -vaunu on munsterland, lähemmin siis Myntti.
Navina on Tomppa, autona Sitikka tai Rellu, vaunu on tylsästi vaan Vaunu tai Azuri. Vanhaan hyvään aikaan kun oli erikseen telkkari ja digiboksi, niiden säätöön käytettiin kaukkaria ja digkaria.
meillä taas toi kaukosäädin on kake ja sängyn alatilat ovat ruumia suobbi on suobbi vaik vois paistais
Matkailuauto on nakki (elnagh) työmatkakuljetin töpö (renault modus) ja harrasteena lantti (LR), muut onkin ihan omilla nimillään, olettaen että hämeeksi osaa lausua