Mutta mutta jäi reissusta jotain "käteenkin" >>> Sisäpiirin huhuna >>> Kuulema vuoden päästä tulee JAAPPANISSA tehty työjuhta jota saa ajaa ilman Paskeria ja syödä saa muutakin kuin Pitsaa ja Pastaa ...
Niin että sellainen Messureissu ...

No valitettavasti voinen kertoa, että tuo tuleva uusi pakuluomus on PSA:n ja Toyotan yhteistyön tulos.
Kävin kanssa Tojota liikkeessä katselemassa uutta ProAcea. Oli kuulemma aivan uuniture malli. Hiukka meni myyjä hiljaiseksi, kun totesin sen tismalleen samanlaiseksi, kuin oman pakunikin. Oma Scudo on 7 vuotias ja Proace on sitten aivan uusi malli.
Samalta liukuhihnalta ne tulee kuitenkin.
On niissä jotain pientä eroa kuitenkin, koska esim samassa koneessa on Scudossa isompi öljypohja.
Vaikka olenkin jonkinlainen Sitikka friikki, niin täytyy sanoa, että tämä Scudo, mikä minulla nyt on, tullee olemaan heikoin paku, mitä minulla on koskaan ollut. Kolme kertaa on jättänyt tielle ja lähes kaikki nivelet vaihdettu. Viisi vuotta rimpuilin takuun avulla ja sen jälkeen olen ollut omillani. Turbo hajosi viimeksi ja nyt on ruiskutussuuttimen tiivistevuoto sakkauttanut öljypumpun siivilän karstasta. Uutta siivilää tilailin tänään. Tulee kuulemma kolmen viikon päästä Italiasta.
Huh...Huh sanon vaan. Seuraava paku on, jos ylipäätänsä on, niin Transporteri, ellei Tojo tee sitten ihmeitä.
Puolustukseksi voisi sanoa, että edellinen saman tehtaan paku meni 420 tuhatta ajettuna vaihtoon ilman mitään ongelmia.